חיפוש

תכנון מסלול בדובאי בקלות  

תכנון מסלול בדובאי צריך להיבנות בהתאם לשעות הפתיחה של האטרקציות השונות, מזג האוויר, וכמובן הרכב המטיילים ותחומי העניין שלהם. המסלול יכול להיות אינטנסיבי או רגוע יותר, כך שכל מטייל יקבע את הקצב המתאים לו. קבלו מספר הצעות לתכנון מסלול בדובאי המתאים למשפחות.

 

מה תעשו ביום הראשון בדובאי?

תכנון מסלול בדובאי צריך להתחשב בשעת הנחיתה שלכם ובשעת הכניסה למלון. אם הנחיתה שלכם בבוקר, תוכלו להגיע למלון, לאחסן את המזוודות בחדר לשמירת חפצים ולהתחיל לטייל. אם הנחיתה שלכם אחר הצהרים, תספיקו לאכול ארוחת ערב ואולי גם לערוך תצפית על העיר.

במקרה כזה מומלץ להגיע לבניין בורג' חליפה ולראות את נוף העיר כשהכל מואר ואף להספיק למזרקות המוארות שנמצאות ברחבה של קניון דובאי סמוך לבורג' חליפה.

 

לטייל באזור העתיק של העיר

את הביקור באזור העתיק של העיר הנקרא דיירה התחילו משוק הטקסטיל. לאחר התרשמות קצרה מהשוק עלו על מונית החוצה את התעלה ונקראת אברה. היא תוביל אתכם לצד השני שם תוכלו לשוטט בשוק התבלינים, שוק הזהב ושוק הבשמים.

מומלץ לא להגיע לאזור בימי שישי מאחר שרוב החנויות יהיו סגורות ובשעות הצהרים מדי יום הן נסגרות לרגל התפילה. לפיכך, הכי מתאים לפקוד את השווקים בבוקר. בנוסף, אל תפספסו את טבעת הזהב הכי גדולה בעולם הנמצאת בכניסה לשוק הזהב.

 

להכיר את התרבות של התושבים

באותו היום תוכלו אף לבקר בשכונת פהידי שם תקבלו הסברים מעניינים ואירוח במרכז התרבות השייח' מוחמד הכולל ארוחת צהרים מסורתית. ניתן גם לבקר במוזיאון דובאי הנמצא בתוך מבצר אל פהידי. אופציה נוספת היא ביקור בבית התה הערבי בו תטעמו את התה המקומי האותנטי. אחר הצהרים המשיכו לשכונת אל סיף במונית שם תגלו נקודת תצפית מקסימה על נחל דובאי המכונה הקריק כשבצידו האחד דובאי העתיקה ובצדו השני דובאי המודרנית.

 

דובאי המודרנית

את החלק המודרני של העיר תוכלו לפגוש באטרקציות שונות בחלקים שונים של העיר. בדאון טאון מרוכזות אטרקציות כמו הבורג' חליפה, קניון דובאי, האקווריום והמזרקות. באזור המרינה טיילת מרהיבה, קניון המרינה ומשם מומלץ גם לקחת שייט המשלב ארוחת ערב.

לא רחוק משם באזור אל ברשה תוכלו להיכנס לקניון האמירויות ולהתנסות בפעילות סקי בתוך הקניון. אחר הצהרים תוכלו לצאת לטיול ג'יפים בדיונות של דובאי המשלבים גם מופעים וארוחת ברביקיו או לבקר בכפר הגלובלי בו דוכנים מכל העולם עם שפע של אוכל.

 

דובאי הפורחת והזוהרת

אטרקציות נוספות שאסור לפספס בתכנון המסלול הן גן הפרחים הקסום לו תקדישו כשעתיים בשעות היום ועוד כשעה בגן הפרפרים הסמוך לו. אחר הצהרים בקרו בדובאי פריים הלא היא המסגרת המפורסמת שנמצאת בפארק זאביל, שם גם נמצא הגלו גארדן – הגן הזוהר, לו תקדישו כשעתיים בשעות הערב ותיהנו מחוויה זוהרת ומוארת שלא תפסיקו לצלם.

תכנון מסלול בדובאי

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
ללכוד את הקסם: המדריך האולטימטיבי לתיירות וצילום מגנטים

ללכוד את הקסם: המדריך האולטימטיבי לתיירות וצילום מגנטים

בעידן של סיפוקים מיידיים ומזכרות מותאמות אישית, הרעיון של צילום מגנטים באירועים צץ כדרך ייחודית…
מבקרים בארץ? הנה המתנות שכולם מחכים להן בחו"ל

מבקרים בארץ? הנה המתנות שכולם מחכים להן בחו"ל

אם אתם מתכננים לבקר בארץ, כדאי שתדעו שעליכם לערוך רשימה מראש ולציין בה את המתנות…
משוחרר? הנה כמה יעדים שווים לטיול אחרי צבא

משוחרר? הנה כמה יעדים שווים לטיול אחרי צבא

אם אתם קרובים לשחרור או כבר משוחררים טריים, והמושג ׳טיול אחרי צבא׳ קורץ לכם, כדאי…
האם מגיע פטור ממס הכנסה לאמהות חד הוריות?

האם מגיע פטור ממס הכנסה לאמהות חד הוריות?

הורות יחידנית היא אתגר לא פשוט הטומן בחובו קשיים חינוכיים, נפשיים וכלכליים. עבור אמהות חד…
Sitemap