חיפוש

תכנון יום הולדת 40 מושלם

יום הולדת 40 הוא אירוע משמעותי ומרגש- מה שאומר שעם העובדה הזו באה גם ההשקעה הנדרשת. גם אם לדעתכם מגש פיצה טוב מספיק, לתכנון יום הולדת 40 מושלם כדאי להתכונן בצורה מסודרת זמן מספק טרם האירוע.

משלב התכנון, דרך הביצוע וההוצאה לפועל- 5 טיפים חשובים לתכנון יום הולדת 40 מושלמת, כי מי לא שמע שה40 זה ה20 החדש?

 

הסגנון

תכנון ראשוני של הסגנון (הקונספט) של המסיבה ייתן לכם את המתווה לתכנון של הכל. בראנץ' עם המשפחה והילדים, אירוע ערב עם הקרובים והחברים או בכלל מסיבת הפתעה? חשבו על האהובים שלכם ועל האנשים שאיתם ירצו לחגוג מאורע חגיגי ומרגש.

 

המיקום

בהתאם לסגנון שבחרתם, הגיע הזמן לבחור את מיקום האירוע. בראנץ' יכול להתקיים בבית, בחצר או בפארק עם דשא גדול, ולעומת זאת לאירוע ערב כנראה שווה לשריין אולם או חדר קריוקי. חשוב שהמיקום, כמו כל האירוע, יתאם לרצונות והדברים שחתן או כלת השמחה רוצים ואוהבים!

 

האוכל

אחד מהדברים החשובים בכל אירוע ובחיים בכלל. רצוי ואף חשוב להכניס את ההחלטה בנושא האוכל בשלב התכנון ולשקול זאת בכובד ראש! לכל אירוע ניתן להזמין קייטרינג או אוכל מוכן כמו פיצה, מאפים או מגשי סושי, שף שיגיע ויבשל ביחד עם המוזמנים, אולם עם אוכל כחלק מהעסקה, חלוקה בין המשתתפים למי מביא איזה אוכל או הכי פשוט- על האש קלאסי.

 

המוזמנים

אחד הדברים החשובים לתכנון וחייב להילקח כחלק מהמחשבה הראשונית. יום הולדת 40 הוא אומנם מאורע גדול ומרגש, אך חשבו על האדם לו אתם חוגגים- האם הוא אוהב חגיגה אינטימית עם המשפחה הקרובה או אירוע מרגש עם כולם? לפי כמות המוזמנים, תוכלו להחליט גם על מיקום האירוע.

 

גולת הכותרת- התוכן

הגענו לאחד השלבים החשובים ביותר. התוכן הוא המייחד את האירוע והופך אותו מארוחת שבת בבוקר לאירוע שונה, מיוחד ובלתי- נשכח. כדי לתכנן יום הולדת 40 באמת מושלמת, בואו נדבר על מופע של אמן חושים.

הזמנת אמן חושים לכל אירוע הופכת אותו למיוחד, אך ליום הולדת 40 מופע כזה הוא באמת שונה. תחילה, אמן החושים הופך את האירוע לבלתי נשכח בזכות מופע המשלב באופן מוחלט את הקהל. האווירה הופכת לחברית, קלילה ומעניינת, מלווה בצחוק ורגש וגורמת לקהל להיות עדים לדברים שכנראה שלא ראו בחייהם.

ניתן להתאים את המופע לזמן רצוי כך שיתאים לאירוע באופן מדויק, אפילו אם תרצו להחליט אם יתקיים לפני האוכל או בין המנה העיקרית לקינוח.

 

סיכום

כפי שראיתם, יום הולדת 40 הוא אירוע שרצוי לתכנן מראש. אין צורך להיכנס לפאניקה או להילחץ מהתכנון- קחו זאת ברוח טובה ותהנו עוד משלב התכנון – כך בטוח תהנו מהאירוע.

קאפקייקס

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
איך לארגן מסיבת יום הולדת מוצלחת לילדים שלכם

איך לארגן מסיבת יום הולדת מוצלחת לילדים שלכם

הפקה של מסיבת יום הולדת לילדים עשויה להיות עניין מורכב. עובדה זו ידועה לנו, מכיוון…
יש לכם נכסים בחו"ל ואתם עומדים להתחתן? כדאי לעשות הסכם ממון!

יש לכם נכסים בחו"ל ואתם עומדים להתחתן? כדאי לעשות הסכם ממון!

בני זוג שמתכננים להתחתן בקרוב, צריכים לחתום על הסכם ממון במיוחד אם הם מחזיקים בנכסים…
4 דרכים לחגוג יום הולדת מדהים לילדה שלכם!

4 דרכים לחגוג יום הולדת מדהים לילדה שלכם!

אין כמו מסיבת יום הולדת כדי להרגיש אושר טהור! כל ילדה יודעת כי מסיבת יום…
4 רכבים מגניבים בדובאי שאין בארץ

4 רכבים מגניבים בדובאי שאין בארץ

דובאי, בירת הפאר והיוקרה של המפרץ הפרסי, נודעת בשוק הרכבים הייחודי והמגוון שלה. בעוד שבישראל…
Sitemap