חיפוש

שלוש אופציות כשרות לחופשה בארץ

בשנים האחרונות, הולך וגדל מספר הנופשים הדתיים ברחבי הארץ. המודעות והצורך לנופש משגרת החיים הקשה והמעייפת הולכת וגדלה בקרב כלל הציבורים וכן בקרב הציבור הדתי. אך, בניגוד לנופש הרגיל, לנופש הדתי ישנם צרכים נוספים שלולי הדאגה להם, ומעטפת תומכת אופטימלית בצרכים הללו, החופש שלו לא יהיה שלם, ולאורך כל הנופש הוא ייאלץ להיות טרוד במחשבות אודות צרכים אלו.

 

צרכי הנופש הדתי

הנופש הדתי, נדרש למעטפת של אוכל כשר. על האוכל להיות בהשגחה מלאה ומוקפדת, על פי רמת הכשרות עליה מקפיד הנופש. בנוסף, הנופש הדתי יהיה מעוניין בבית כנסת מסודר, עם ספר תורה, מניינים, תכנים תורניים ואף לעיתים גם חזנים. יתר על כן, הנופש הדתי דורש שעות נפרדות לבריכה, לחדר הכושר ולפעילויות אחרות שאינן הולמות ערבוב מגדרים.

לכן, נוכל כעת להמליץ לכם על שלוש אופציות, בתיווכה של חברת "שיא טרוול", שיתאימו כמו כפפה ליד לנופש הדתי ויעניקו לו את החופשה הטובה ביותר עבורו.

 

האפשרויות המומלצות לחופשה

חופשה בצפון

עבור חופשה בצפון, המלא במעיינות זכים, מסלולי טיולים ירוקים וכמובן עם גישה לכנרת וחופיה, נמליץ לכם על מלון "קיבוץ לביא" או על מלון "הגיא טבריה". במלונות הללו, תוכלו להגיע לכלל המקומות המעניינים של הצפון, ואף תזכו לאוכל שעובר השגחה קפדנית ביותר על ידי עובדי המלון המנוסים והמוכשרים על ידי החברה. כמובן שתוכלו לפנות למשגיח הכשרות עבור כל שאלה בנושא כשרות האוכל וההלכות הנלוות לכך.

למותר לציין, כי למלונות הנ"ל יש בית כנסת מסודר, בריכה וחדר כושר עם שעות נפרדות, ואף ישנה גישה מהמלונות הללו לטיולים מדהימים בטבע ולקברי צדיקים.

 

חופשה בירושלים

עברו חופשה בירושלים, אנו ממליצים על "מלון רמדה" או מלון "כרמים ירושלים". מלונות אלו, נמצאים במקומות אסטרטגיים, מהם ניתן להגיע למקומות מגוונים ומעניינים ברחבי ירושלים. את חווית הטיול שלכם בירושלים, תוכלו להנעים בצורה טובה כל כך עם האוכל הכשר למהדרין, וההקפדה הדקדקנית של משגיחי הכשרות, עליהן אמונה חברת "שיא טרוול". בנוסף, תוכלו לגשת לבריכה, לחדר הכושר בעלי שעות נפרדות.

למותר לציין כי ירושלים מלאת קדושה ורוח. תוכלו להגיע לכותל, לעיר העתיקה, לבית כנסת החורבה ולעוד מגוון מקומות שיעניקו עושר רוחני לנופש הדתי.

 

חופשה בים המלח

חברת "שיא טרוול", דואגת אף לנופש הדתי המעוניין במלון כשר למהדרין באחד ממלונות ים המלח. ים המלח הוא אזור מדהים ומלא באפשרויות לטיול או לסתם רגיעה בספא, בבריכה ובג'קוזי. גם כאן, במלון "הרודס ים המלח" או במלון "גנים ים המלח", תקבלו אוכל כשר למהדרין, מניין קבוע עם ספר תורה, בריכה וחוף נפרד, ואף תכנים תורניים נוספים בסופי שבוע או בחגים.

 

לסיכום

בחרו את החופשה המועדפת עליכם בארץ וצאו לפסק זמן כשר למהדרין!

מיטה זוגית

 

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
שלוש אופציות כשרות לחופשה בארץ

שלוש אופציות כשרות לחופשה בארץ

בשנים האחרונות, הולך וגדל מספר הנופשים הדתיים ברחבי הארץ. המודעות והצורך לנופש משגרת החיים הקשה…
Sitemap