חיפוש

קבלו 5 אטרקציות כפיות לקיץ!

הקיץ מתקרב ואיתו הצורך למצוא פעילות ואטרקציות לבילוי עם הילדים והמשפחה. לא כל פעילות צריכה להיות בנג'י, גם אחר צוהריים בים יכול להיות כיף משפחתי גדול. אבל אם נשכיל לתכנן מראש פעילות ולסדר אותן לאורך כל הקיץ, נוכל ליצור למשפחה קיץ של זיכרונות לכל החיים.

 

1. ים

כמה מוכר וידוע, ככה מוצלח תמיד. הים הוא האטרקציה הפשוטה והמשמחת ביותר לכל המשפחה. הוא בחינם, הוא נגיש וזמין, הוא מתאים לילדים ולגדולים. גם את הבילוי בים אפשר לשדרג מאוד עם קצת תכנון והכנה. לדוגמה, התארגנות על צל בים יכולה לשדרג ולהאריך את השהות שלנו ולמנוע כוויות שמש. ברשת הכל לים תוכלו למצוא מגוון פתרונות להצללה בים. היערכות עם נשנושים ואוכל תשדרג גם היא את הבילוי בים, וכך תוכלו להעביר יום שלם בים ללא עלות ובכיף גדול. המים מרעננים והשלווה ששורה על החוף תשרה על כל המשפחה.

חופשת חוף משפחתית

2. אטרקציות מקורות

בקיץ הישראלי לפעמים אין ברירה וצריך למצוא אטרקציות מקורות עם מזגן. יש לנו בשנים האחרונות מגוון גדול של אטרקציות כאלה ולא מדובר רק על משחקייה בקניון. לדוגמה גם בחיפה וגם בירושלים יש מוזיאון מדע יוצא מן הכלל, ושניהם משלבים בילוי עם חוויה חינוכית מרתקת. בירושלים נפתח גם האקווריום החדש, וגם בילוי באחד מבתי הקולנוע יכול לעבוד לכם. כל אלה מתאימים לימי הקיץ החמים ביותר בהם לא ניתן לבלות בחוץ.

 

3. פארקי שעשועים

פארק שעשועים זו חוויה שכל ילד מחכה לה כל קיץ. הלונה פארק או הסופר לנד נחשבים לשיאים של בילוי בקיץ. החוויה הזאת כזו שכל ילד זוכר לאורך שנים כפעילות ההיי לייט של הקיץ שלו. מעבר לשני הפארקים האלה ישנם עוד רבים ומיוחדים בארצנו.

 

4. גני חיות

גני חיות הם חוויה מיוחדת שמשלבת אטרקציה עם אפשרות ללמידה והיכרות עם עולם החי. בישראל יש גני חיות יוצאים מן הכלל כמו הספארי או גן החיות התנ"כי. כאמור,  לאחרונה נפתח בירושלים גם האקווריום שמהווה חוויה ייחודית של היכרות עם עולם חי התת מימי.

 

5. ספורט אתגרי

ספורט אתגרי הוא חוויה מיוחדת, הוא משלב הנאה וכיף יחד עם אתגר שההתמודדות איתו  היא ערך בפני עצמו. יחד עם ילדים תוכלו לבלות בשיט רפטיניג בירדן, סנפלינג במקומות שונים בארץ ואם תרצו תוכלו גם למצוא אולמות לקירות טיפוס שמשלבים ספורט אתגרי עם חלל מקורה וממוזג. חללים נוספים דומים הם אולמות החלקה על הקרח שמשלבים ספורט באזור מקורה.

 

סיכום

אנחנו נוטים לחשוש מהקיץ ומהשעמום שהוא מביא איתו לילדים, אבל אם נסתכל מעבר לדלת נמצא עשרות פעילות שונות שיכולות לזמן חוויות וזיכרונות נהדרים מהקיץ, חלקן חינוכיות, חלקן אתגריות, חלקן בילוי כיפי בפני עצמו. רק תבחרו ותיהנו!

המשפחה מבלה זמן ברפטינג

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
קבלו 5 אטרקציות כפיות לקיץ!

קבלו 5 אטרקציות כפיות לקיץ!

הקיץ מתקרב ואיתו הצורך למצוא פעילות ואטרקציות לבילוי עם הילדים והמשפחה. לא כל פעילות צריכה…

הלגונה הכחולה בסיני – גן עדן עלי אדמות

סיני כולה מרגישה כמו סוג של גן עדן – הרים זהובים, מים כחולים והמון המון…
6 דברים לעשות בדובאי ב- 2020

6 דברים לעשות בדובאי ב- 2020

כולם רוצים לנסוע לדובאי, עכשיו שאנחנו יכולים. העיר הייחודית הזו כוללת המון אטרקציות, ואינספור דברים…
3 אטרקציות שוות בלאוס

3 אטרקציות שוות בלאוס

כל ישראלי יודע שאחרי הצבא רוב הישראלים נוסעים או לדרום אמריקה או למזרח אסיה. לכן,…
Sitemap