חיפוש

צ'ק ליסט לטיול בים

סימנתם V על כל מה שצריך לקחת לים? אנחנו מדברים על בירה קרה ואבטיח עם בולגרית כמובן, אך גם על דברים אחרים, לא פחות חשובים מבטן מרופדת טוב-טוב. אנחנו מדברים למעשה על פתרונות הצללה לים, צלייה איכותית שתנעים את זמנכם באופן בריא ובטוח בחוף הים בסופ"ש הקרוב.

צליות איכותיות ניתן לרכוש במקומות רבים, אך תמיד יהיה חשוב לוודא כי אכן רכשתם צלייה איכותית. ציליה לים ניתן לרכוש מסוגים נמתחים, סוגי לייקרה, ציליות שממקמים בעזרת חול-ים ועוד. אם מדברים על הדברים שחובה לקחת לים, כמובן שמדברים על ציליה לים שנארזת מאוד בקלות, כי היא בעצם מתקפל לכדי גדלים ממש קטנטנים.

 

מה אני לוקח אותי לים חוץ מאבטיח אדמדם?

אוקי, אז עברנו על אבטיח וגבינה בולגרית, בירה קורונה ואולי עם גיטרה. מה עוד? קרם הגנה, כי גם אם רכשתם צלייה לים שנחשבת מאוד איכותית, אתם לא תהיו תמיד תחתיה, נכון? נכון. אתם מוזמנים לסמן בצ'ק ליסט V על קרם הגנה שלוקחים לחוף הים, כולל כובע שאולי לא תמיד יחמיא לכם.

לא כולנו אוהבים כובעים, בעוג שחלקנו לא יוצאים מהבית ללא כובע המגן מהשמש. אם תצטיידו בכל אלו, הבילוי שלכם בחוף הים יהיה הכי נעים ובריא שיכול להיות. שימו לב, גם משקפי שמש חשוב לקחת, ולא בגלל הפן האופנתי שבעניין. מדוע? כיוון שהשמש מוחזרת מחול הים, ישירות לתוך עינינו ופרצופנו.

 

אל תשכחו להתגונן עם ציליה לים

התמרחו טוב והרכיבו משקפי שמש, כך גם קרני השמש המוחזרות מחול הים לא יציקו לכם. הצטיידתם בהכול, סומן V על ציוד קטן לים? יופי, עכשיו בואו נעבור לתחום של פתרונות הצללה לים. תוכלו לרכוש אוהל הצללה ענק, שבדרך כלל לא יעלה יותר מ-1,000 ₪ (תלוי בסוג, יש יקרים יותר כמובן).

גזיבו לחוף הים הוא גם פתרון לא פחות מאשר מעולה, בעוד שתמיד גם תוכלו לרכוש בדים נמתחים אשר עשויים מבד לייקרה. בד נמתח לייקרה לחוף הים הוא מומלץ ביותר, כי למעשה הלייקרה מסננת וחוסמת אחוז מאוד גבוה של קרינת קרני השמש. מחפשים אחר צלון לים באיכות גבוהה? מומלץ להשקיע באלו, גם אם הם יהיו קצת יותר יקרים משמשייה. כך תוכלו להנות מהגנה מרבית מפני השמש.

 

עד כמה בד לייקרה מגן מפני השמש הקופחת בים?

אם בד הלייקרה במצב שמור ולא מחורר, הוא יכול לחסום עד כ-98 אחזים מקרינת השמש. בהחלט נתון שחשוב לזכור. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי אחסון נכון של ציליה בזמן שלא משתמשים בה, יוביל לשמירה של הבד לאורך זמן.

עוד במחלקת ציליות לים שנחשבות איכותיות מאוד, אנחנו רוצים להציג בפניכם צלייה לרכבי שטח. ציליה לרכב שטח נמתחת בצמוד לרכב, ככה שתוכלו להנות מהחיים האלו בעת קמפינג כיפי בטבע. כשהרכב מוצל ולמעשה כל האזור בו אתם ממוקמים מוצל, הרבה יותר נעים להפוך את הסטייקים.

ציוד לטיולים

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
7 ימי הולדת מעניינים במיוחד שיקסימו אתכם

7 ימי הולדת מעניינים במיוחד שיקסימו אתכם

היום יותר מתמיד, אחרי חודשים של אי ודאות ולקראת החזרה ללימודים, אנו מתקרבים לתחילתה של…
5 מקומות ששווה לבקר בהם באילת

5 מקומות ששווה לבקר בהם באילת

מתכננים חופשה באילת בקרוב? רוצים לתכנן מראש את המסלול שלכם בעיר לפני שתנחתו במלון? זו…
טיול בטבע - איך תיקחו גריל גז & טיפים לקמפינג

טיול בטבע - איך תיקחו גריל גז & טיפים לקמפינג

בין אם אתם יוצאים לטיול קמפינג קצר או ארוך יותר, חשוב לקחת בחשבון את ענייני…
חופשה מרגיעה ומושלמת - ההמלצות שלנו לטיול בצפון

חופשה מרגיעה ומושלמת - ההמלצות שלנו לטיול בצפון

אין אדם אשר לא צריך לצאת לחופש מעת לעת. חופש הוא דבר הכרחי במציאות החיים…
Sitemap