חיפוש

סיור קולינרי בצרפת – להכיר לעומק את המטבח הצרפתי

צרפת נחשבת למכה של עולם הקולינריה, כוכבי המטבח הצרפתי מובילים את עולם האוכל מזה שנים ארוכות, כמה ממסעדות המישלן הטובות בעולם נמצאות בפריז וכמעט כל שף ישראלי ידוע יצא לסטאז' באחת המסעדות בצרפת. האוכל הצרפתי משובח ואיכותי, אם אתם רוצים לשמוע עליו עוד כדאי לכם לקחת סיור קולינרי בצרפת – להכיר לעומק את המטבח הצרפתי.

סיורים קולניריים בפריז

שרון היינריך

שרון מציעה סיורים קולינריים בבירה הצרפתית, שרון עבדה כקונדיטורית בישראל עד שהחליטה להגשים את החלום ולעבור לפריז שם היא גילתה את עולם הקינוחים של העיר. שרון פתחה בלוג על האוכל הצרפתי ושמה דגש על קינוחים, במקביל היא החלה לכתוב למגזיני אוכל ברחבי העולם ולפני חמש שנים התחילה להציע סיורי אוכל לתיירים. בסיוריה שרון מתמקדת בקינוחים ומציעה ללקוחותיה חוויה מתוקה ומהפנטת. בסיור תהנו מהערך המוסף של שרון שמסבירה ללקוחות על התרבות הצרפתית ועל כל מה שקשור בהיסטוריה של האוכל שתזכו לטעום. עלות הסיור היא 240 יורו לזוג והוא אורך בין שלוש לארבע שעות.

עמית רופא

עמית חי בפריז קרוב ל-25 שנה, הוא הגיע לעיר לאחר שנדבק בחיידק הקולינרי והתאהב בבישול הצרפתי, בשש השנים האחרונות הוא מעביר סיורים בעיר האורות שקולינריה מהווה חלק משמעותי בהם. במהלך הסיור מגיעים לשווקים של פריז בהם תוכלו לטעום חלק מהמעדנים של העיר, במהלך הסיור תטעמו יין טוב ותוכלו להבין מהי ארוחה צרפתית אמיתית, תגיעו לשכונת בל ויל ההיפסטרית בה תמצאו כמה מהמאפיות הטובות ביותר בעיר. עלות הסיור היא החל מ-85 יורו לאדם והוא אורך כארבע שעות.

לרוב הסיורים יוצאים במסגרת קבוצתית אך אם תרצו ניתן לתאם מראש סיור בפרטי בעלות שונה מהעלות שהובאה לעיל.

סיור קולינרי בצרפת

חופשות קולינריות בצרפת

לצד סיורים קולינריים בערי צרפת, תוכלו לצאת לחופשה קולינרית מאורגנת, חברת נתור למשל מציעה חופשה קולנירית באורך 8 ימים בה תגלו את רזי המטבח הצרפתי, החופשה מתחילה בעיר ליון ביום לימוד באחד מבתי הספר המובילים בעולם לבישול, במהלך היום המשתתפים ילמדו על הבסיס של המטבח הצרפתי ואף יזכו להכין מספר מנות בעצמם. 

למחרת הקבוצה תגיע לעיירה au–Mont–d'Or בה השף המפורסם פול בוקוז מנהל את מסעדתו עטורת שלושת כוכבי המישלן l'Auberge du Pont de Collonges מאז 1959. בשנת 1965 המסעדה, שנחשבת לאחת מהטובות בעולם, זכתה בשלושה כוכבי מישלן ומאז לא איבדה איתם במקביל גם התפריט לא השתנה מאז.

בהמשך החופשה הקבוצה תגיע לבורגונדי ותלמד שם על יין, הקבוצה תבקר במספר יקבים וכן תצא לטיול אופניים שבסופו המשתתפים יהנו מפיקניק מושקע באחד ממרבדי הדשא של צרפת. בסוף הטיול הקבוצה תגיע לפריז, תלמד על הקולינריה הפריזאית ותזכה להנות מכמה מהמאכלים המשובחים ביותר שיש לפריזאים להציע.

עלות הטיול הקולינארי היא 11,650 ש"ח לאדם בחדר זוגי.

צרפת מציעה לתיירים שמגיעים אליה אוכל מעולה, כדי להנות באמת מהחוויה הקולינארית שהמדינה מציעה כדאי לקחת מדריך שיראה לכם את המקומות הכי שווים ואת המסעדות הכי טעימות. סיורים קולינריים מהסוג הזה יכולים להיות מעט יקרים אבל הם שווים כל שקל. אם אתם מעוניינים לגלות באמת את המטבח הצרפתי כדאי לקחת טיול קולינרי בו תוכלו להנות מצרפת לאורכה ולרוחבה.

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

עיר הבירה שלנו נחשבת למוקד תיירות פופולרי לא רק בקרב תושבי ישראל אלא עבור תיירים…
5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

טג'יקיסטן היא מדינה קסומה ומסתורית ומתוך כך הטבע בה הפך פראי וחייתי, ועובדה זו ניכרת…
העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

דהב היא עיירה הנמצאת כשעתיים נסיעה דרומה מגבול טאבה. בעוד שברוב החופים הצפוניים לדהב התיירות…
מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

אם גם אתם מתכננים להגיע לארץ השמש העולה, הכנו בעבורכם צ'ק ליסט למתכננים טיול ליפן.…
Sitemap