חיפוש

3 סיבות להוצאת ויזה לאתיופיה

אתיופיה מאפשרת לנו להנות מנופים מרהיבים, תרבות ייחודית ועוד שלל דברים שהופכים אותה להיות יעד תיירותי מבוקש עבור ישראלים רבין. אם גם אתם מעוניינים לטוס לאתיופיה, אתם זקוקים להוציא אשרת שהייה במדינה. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כל הסיבות לעשות את זה, וכמובן לתת לכם את הדרך המהירה ביותר שבעזרתה תוכלו לקבל ויזה לאתיופיה.

 

ויזה לאתיופיה

אזרחים ישראלים שמעוניינים לבקר באתיופיה, זקוקים לשם כך להנפיק אשרת שהייה – ויזה. הוצאת ויזה לאתיופיה אינה אמורה להיות מסובכת, ואנחנו כאן כדי לתת לכם שלוש סיבות מדוע לעשות אותה.

 

  1. כדי שתוכלו להיכנס

אז הסיבה הראשונה היא כמובן החשובה מכולם, היא שבלי הויזה אתם פשוט לא יכולים להיכנס לאתיופיה. במדינות רבות בעולם יש דרישה להנפקת ויזה, ואתיופיה אינה ייחודית בזה. בלי ויזה גבולות המדינה פשוט יהיו חסומים בפניכם. אגב, גם אם תצליחו בדרך כלשהי להיכנס לאתיופיה בלי ויזה, במקרה שרשויות המדינה יתפסו אתכם אתם עלולים לקבל עונש.

 

  1. כדי למנוע מצב בעייתי כאשר תגיעו לאתיופיה

אמנם, רשויות ההגירה באתיופיה מאפשרות לכם להנפיק את אשרת הכניסה כאשר תגיעו למדינה, בשדה התעופה של עיר הבירה. עם זאת, ההמלצה שלנו היא להנפיק את הויזה דרך השגרירות של אתיופיה בישראל כדי למנוע תקלות לאחר שכבר נחתם באתיופיה. בנוסף, רק בשדה התעופה של הבירה ניתן להנפיק ויזה ולכן כדאי להצטייד בה לכל מקרה.

 

  1. כדי שתוכלו לשהות באתיופיה מספיק זמן

הויזה לא רק מאפשרת לכם להיכנס אל אתיופיה אלא גם מעניקה לכם את הזכות לשהות במדינה למשך זמן של 90 יום. בזמן הזה אתם חופשיים להסתובב בכל מקום במדינה, וכמובן לאחר תום הזמן יהיה עליכם לעזוב את המדינה. במקרה הצורך תוכלו להאריך בצורה מסודרת את אשרת השהייה שלכם, מה שיאפשר לכם להספיק עוד דברים באתיופיה.

 

מקרים חריגים

המקרה החריג בנוגע לויזה לאתיופיה הוא עבור מי שנוסע להתנדב בבתי חולים במדינה, וכיו"ב. אשרת מתנדב היא אשרה שונה, ואותה אתם יכולים להנפיק בשגרירות של אתיופיה בארץ. חשוב לציין שבמקרה שהנפקתם ויזה כזו, לא תוכלו לשנות את הייעוד שלה לאחר שאתם נמצאים כבר באתיופיה.

 

מחיר

כמו בכל הנפקה של ויזה, הרשויות באתיופיה גובות מכם מחיר עבור הנפקה של האשרה הזו. במקרה שהנפקתם את הויזה בשגרירות המחיר שלה יהיה 50 דולר. כמובן שהדרכון שלכם שאיתו אתם מגיעים צריך להיות בתוקף, ואם תעמדו בכל התנאים הויזה שאותה תתקבלו תהיה בעל תוקף למשך חצי שנה, לכניסה חד פעמית.

 

לסיכום

אתיופיה מציעה לנו הישראלים להנות משלל נופים, תרבויות וכמובן טבע ייחודי. לפני שאתם נוסעים לאתיופיה עליכם לוודא שאתם מחזיקים בויזה תקפה, כדי שתוכלו להיכנס לאתיופיה ולשהות בה בצורה חוקית. כאן קיבלתם סקירה על שלוש סיבות מדוע כדאי לכם להוציא ויזה.

מזוודה

 

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
ללכוד את הקסם: המדריך האולטימטיבי לתיירות וצילום מגנטים

ללכוד את הקסם: המדריך האולטימטיבי לתיירות וצילום מגנטים

בעידן של סיפוקים מיידיים ומזכרות מותאמות אישית, הרעיון של צילום מגנטים באירועים צץ כדרך ייחודית…
מבקרים בארץ? הנה המתנות שכולם מחכים להן בחו"ל

מבקרים בארץ? הנה המתנות שכולם מחכים להן בחו"ל

אם אתם מתכננים לבקר בארץ, כדאי שתדעו שעליכם לערוך רשימה מראש ולציין בה את המתנות…
משוחרר? הנה כמה יעדים שווים לטיול אחרי צבא

משוחרר? הנה כמה יעדים שווים לטיול אחרי צבא

אם אתם קרובים לשחרור או כבר משוחררים טריים, והמושג ׳טיול אחרי צבא׳ קורץ לכם, כדאי…
האם מגיע פטור ממס הכנסה לאמהות חד הוריות?

האם מגיע פטור ממס הכנסה לאמהות חד הוריות?

הורות יחידנית היא אתגר לא פשוט הטומן בחובו קשיים חינוכיים, נפשיים וכלכליים. עבור אמהות חד…
Sitemap