חיפוש

המדריך המלא לנופש כשר בחו"ל

נופש בחו"ל הוא תמיד רעיון נהדר. בחודשי הקיץ, בחופשות או כשובר שגרה. עבור רבים נופש בחו"ל מסתכם ברכישת כרטיס טיסה, סגירת מלון מרכזי ותכנון טיול קצר, אבל שומרי הכשרות מבינינו צריכים להקפיד על עוד כמה דברים שלא בהכרח קשורים בסגירת כרטיס ומלון. אז איך נוסעים לנופש כשר בחו"ל בשלום? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן עם המדריך המלא לנופש כשר בחו"ל.

תכנון קדימה זה שם המשחק

כשאנחנו נמצאים בסביבה שלנו – במדינה שלנו, בשכונה שלנו, בבית שלנו, קל לנו הרבה יותר לשלוט על מה אנחנו קונים ומכניסים לפה. אנחנו יודעים בדיוק באיזה סופר מרקט אנחנו עורכים את הקניות שלנו ובאיזה מדף בדיוק נמצאים המוצרים הכשרים שאנחנו אוהבים. ולא רק זה, אנחנו יודעים בדיוק אילו מסעדות באיזור הן כשרות, ובשביל אילו מסעדות כשרות מעולות נצטרך להרחיק קצת מהעיר.

בחו"ל העניין הוא קצת שונה, ולשם כך הכנו לכם את המדריך המלא לנופש כשר בחו"ל. כי איך אפשר להתמודד עם חוסר הידיעה לקראת הנסיעה מבלי לקבל כמה טיפים?

המדריך המלא לנופש כשר בחו"ל

אז לפני שאתם נוסעים, חשוב להגדיר ולדעת איזה סוג של כשרות אתם מחפשים. יכול להיות שבעיר אליה תסעו יש כמה וכמה מסעדות כשרות, אך רק מעטות מהן עונות על סוג הכשרות שאתם זקוקים לו. כשרות בד"צ, כשרות מהדרין או כשרות רגילה? דעו מה אתם מחפשים, ואז תתחילו לחפש.

נופש כשר בחו"ל

אוכל בטיסה

כחלק מהמדריך המלא לנופש כשר בחו"ל אנחנו מרגישים צורך לחדד את נושא הטיסות. ייתכן מאוד שאת כל הטיסות שלכם תעשו דרך חברת אל על, בה האוכל הוא ממילא כשר ולכן אין צורך לפנות אל החברה בבקשות מיוחדות, אלא אם כן אתם זקוקים לכשרות מחמירה יותר מהכשרות שמציעה חברת אל על.

אולם בחברות טיסה אחרות ולא ישראליות, מוגש אוכל שאינו כשר. אנחנו ממליצים כבר בזמן רכישת הכרטיס, לציין בפני שירות הלקוחות של החברה שאתם זקוקים לאוכל כשר ואת רמת הכשרות. ככל שתבקשו את המזון הכשר בשלב מוקדם יותר, ככה תוכל חברת התעופה להיערך אליכם מספיק מראש, והאמינו לנו – אתם ממש לא רוצים לעלות על המטוס ולהמריא לפני שנושא הכשרות מסודר עבורכם. להתמודד עם הנושא בשמיים זה הרבה יותר מורכב מלהתמודד איתו על הקרקע.

על גבי כרטיסי הטיסה של נוסעים שנושא הכשרות סודר עבורם יצורפו האותיות KSML שפירושם ארוחה כשרה. אם מתוכננת עבורכם גם טיסת המשך לאחר קונקשן, וודאו מראש גם עם חברת התעופה הבאה שהנושא מסודר עבורכם.

חברה מומלצת לנופ"ש כשר בחו"ל

שינפלד – נופש כשר בחו"ל היא חברה המתמחה בטיולים מאורגנים לחו"ל, השומרים על האווירה היהודית הכוללת תפילות, מוזיקה, שיעורים ועוד. מחפשים נופש כשר בחו"ל? בקרו באתר של שינפלד ותוכלו להנות ממגוון טיולים וטיפים חשובים לטיסה, והצטיידו כמובן במדריך המלא לנופש כשר בחו"ל. תהנו!

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

עיר הבירה שלנו נחשבת למוקד תיירות פופולרי לא רק בקרב תושבי ישראל אלא עבור תיירים…
5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

טג'יקיסטן היא מדינה קסומה ומסתורית ומתוך כך הטבע בה הפך פראי וחייתי, ועובדה זו ניכרת…
העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

דהב היא עיירה הנמצאת כשעתיים נסיעה דרומה מגבול טאבה. בעוד שברוב החופים הצפוניים לדהב התיירות…
מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

אם גם אתם מתכננים להגיע לארץ השמש העולה, הכנו בעבורכם צ'ק ליסט למתכננים טיול ליפן.…
Sitemap