חיפוש

נוודות דיגיטלית בקפריסין

תמיד חלמתם לעבוד ולטייל בעולם? החלום הזה הוא לא רק שלכם, בטח לא תופתעו לשמוע שלתופעה הזאת יש שם – נוודות דיגיטלית. התופעה מתייחסת לאנשים שעובדים בעבודות שלא דורשות נוכחות פיזית במשרד ושמאפשרים עבודה באמצעות מחשב ואינטרנט בלבד. אם תמיד חלמתם על נוודות דיגטילית בקפריסין זאת הכתבה בשבילכם.

 

למה דווקא קפריסין?

הבחירה בקפריסין כמקום שבו אפשר לשלב טיול ועבודה אידיאלית מכמה סיבות. קפריסין קרובה לישראל לכן ניתן לבוא לביקורי מולדת בקלות ובמהירות. תיירים ישראלים רבים מגיעים לקפריסין והם יכולים להיות בסיס איתור מצויין ללקוחות אם תבחרו לעסוק בתחומי תיירות והדרכה.

בנוסף קפריסין נחשבת למדינה מערבית ותשתיות האינטרנט והתקשורת בה מצויינות מה שאמור לסייע לכם בעבודה שלכם ברשת. היחס של קפריסין למהגרי עבודה ידידותי יחסית בכל הקשור לישראלים לכן תוכלו לקבל את כל האישורים הדרושים כדי לשהות בקפריסין יחסית בקלות.

קפריסין נהדרת גם בזכות מזג האוויר שלה, עונת הקיץ יבשה וחמה, אם כי פחות מבישראל ועונת החורף מתונה יחסית ומאפשרת טיולים בחודשים הקרים יותר של השנה.

נוודות דיגיטלית

הנוודות הדיגטלית מאפשרת לאנשים שהעיסוק שלהם לא תלוי במיקום שלהם לטייל ולעבוד במקביל, כל מה שהם צריכים זה מחשב נייד וחיבור לאינטרנט. העיסוקים מגוונים ורבים במיוחד. חלק גדול מהנוודים הדיגיטליים עוסקים בכתיבה, הם יכולים לעבוד ככותבי תוכן, כבלוגרים שמייצרים הכנסות מחסויות ועוד.

למידע על בניית אתר וורדפרס

חלק אחר מתעסק בתחום המסחר האלקטרוני, מסחר באתרים הגדולים ברשת כמו איביי ואמאזון לא דורש מהסוחר להיות במקום אחד באופן קבוע. המחסר יכול להתבצע מכל נקודה בגלובוס בתנאי שיש חיבור יציב לרשת.

תחום אחר שניתן לעסוק בו הוא תחום השירותים. מתכנתים, מעצבים ויוצרים יכולים לספק שירות מכל מקום. אין הגבלה על המקום בו ניתו לתכנת כמו שאין מגבלה על המקום בו ניתן לעצב, באמצעות אתרי פרילנס כמו פיבר ו-freelancer.com הנוודים הדיגיטליים מצליחים למצוא לקוחות ברחבי העולם.

חלק מהנוודים האלקטרונים מתמחים בתחום ההשקעות, בין אם מדובר בהשקעות בנדל"ן או השקעות בבורסות העולם. קנייה ומכירה של מניות ניתן לבצע מכל מקום בעולם ללא מגבלה חוקית כלשהי.

נוודות דיגיטלית כדרך חיים

חלק מהאנשים שמתנסים בנוודות דיגיטלית עושים זאת לתקופת זמן מוגבלת של שנה או שנתיים, חלק אחר הופך את הנוודות הדיגטלית לדרך חיים, אחת הדוגמאות הבולטות לכך הוא פלג הידוע בכינוי לונלי פלג, הוא יצר לעצמו בלוג בו שיתף את העוקבים שלו בחוויתיו ומסעותיו. לאחר שצבר פופלאריות החל ליצור שיתופי פעולה עם גופים שונים כמו ערוץ הספורט ולאחרונה אף פרסם ספר.

פלג ציין כי הוא לא רואה את עצמו חוזר לארץ לתמיד וכי לדעתו הוא תמיד ימשיך לטייל. הנוודות נשמעת רומנטית לאנשים רבים, נסו זאת במשך שנה או שנתיים ותראו האם זה מתאים לכם באמת.

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
7 ימי הולדת מעניינים במיוחד שיקסימו אתכם

7 ימי הולדת מעניינים במיוחד שיקסימו אתכם

היום יותר מתמיד, אחרי חודשים של אי ודאות ולקראת החזרה ללימודים, אנו מתקרבים לתחילתה של…
5 מקומות ששווה לבקר בהם באילת

5 מקומות ששווה לבקר בהם באילת

מתכננים חופשה באילת בקרוב? רוצים לתכנן מראש את המסלול שלכם בעיר לפני שתנחתו במלון? זו…
טיול בטבע - איך תיקחו גריל גז & טיפים לקמפינג

טיול בטבע - איך תיקחו גריל גז & טיפים לקמפינג

בין אם אתם יוצאים לטיול קמפינג קצר או ארוך יותר, חשוב לקחת בחשבון את ענייני…
חופשה מרגיעה ומושלמת - ההמלצות שלנו לטיול בצפון

חופשה מרגיעה ומושלמת - ההמלצות שלנו לטיול בצפון

אין אדם אשר לא צריך לצאת לחופש מעת לעת. חופש הוא דבר הכרחי במציאות החיים…
Sitemap