חיפוש

משוחרר? הנה כמה יעדים שווים לטיול אחרי צבא

אם אתם קרובים לשחרור או כבר משוחררים טריים, והמושג ׳טיול אחרי צבא׳ קורץ לכם, כדאי לכם להמשיך לקרוא את הכתבה. האפשרויות בעולם הן רבות והיעדים רק הולכים ומתרחבים ככל שהזמן עובר. ישראלים נמצאים בכל מקום ויודעים לייעץ טוב מאוד לאן כדאי לנסוע. הכתבה עושה קצת סדר בראש, אילו יעדים נפוצים יש לטיול אחרי צבא ומה נהוג לעשות בהם. אז תארזו תיק, וקדימה לטיול…

 

מה זה טיול אחרי צבא?

טיול אחרי צבא או בשם נוסף "הטיול הגדול" הוא טיול תרמילאות מחוץ לישראל, הנפוץ מאוד בעיקר בקרב צעירים ישראלים לאחר שחרורם מהשירות הצבאי. טיול זה לעיתים קרובות נמשך מספר חודשים, אך טווח הזמנים תלוי ומשתנה בין כל אחד ואחד. את הטיול נהוג לטייל בקבוצות, אך יש גם מי שמרגיש בנוח ומטייל לבד. ׳טיול אחרי צבא׳ התחיל בערך במהלך שנות השבעים, אך מאז הביקוש והביצוע רק עולה. ההערכה הגסה היא כי כ-50,000 צעירים ישראלים יוצאים לטיול כזה מידי שנה.

 

לאן נפוץ לטייל?

אם העולם קורא לכם ואתם מחכים לטיול הגדול בקוצר רוח, כדאי להתייעץ על היעד הנבחר ולחשוב טוב טוב לפני התכנון. קיימים יעדים נפוצים ועיקרים שאליהם ישראלים אחרי צבא נוהגים לטוס, כמו הודו, ויאטנם ותאילנד במזרח, או מקסיקו, קולומביה וברזיל בדרום אמריקה. בשנים האחרונות מגוון היעדים גדל והתרחב וישראלים מוצאים את עצמם מבלים מספר חודשים במדינות אחרות כמו אוסטרליה או מונגוליה, וחווים דברים שונים. בכל מקרה ויעד, לאחר הבחירה וההחלטה, יש לקרוא את כל הפרטים החשובים כדי לדעת לאן את מגעים ומה כדאי לעשות.

 

הודו

יעד נפוץ מאוד בקרב ישראלים הוא הודו. הודו, היא מדינה גדולה עם כל כך הרבה נופים, כפרים ואזורים, שטיול של מספרים חודשים רק בהודו לא יגרום לכם למצות את היעד. תוכלו למצוא בהודו חופים יפים המושכים אליהם תיירים ואנשים רבים כל שנה בעונות מסוימות, כי יש תקופות של מונסונים וגשמים חזקים. אפשר למצוא בהודו גם טיולים וטרקים מכל הסוגים והרמות, לאוהבים טיולים, שטח ונופים.

 

מקסיקו

כחלק מהמסלול המוכר של הרבה מהישראלים בדרום אמריקה, הנקראים ׳גל יורד׳ או ׳גל עולה׳ לפי המסלול הגיאוגרפי בין היעדים, גם מקסיקו נכללת. מקסיקו היא מדינה גדולה ועשירה באטרקציות, כך שלא כל כך פשוט לתכנן לשם טיול. תוכלו להיעזר באתר סיקרט מקסיקו כדי להעשיר את הידע שלכם לגבי היעד ולסדר לכם את הראש לקראת הטיול. במקסיקו תוכלו לחוות חיי לילה, חופים מטורפים וטיולים עם נופים מרהיבים.

 

לסיכום

קשה מאוד לבחור יעד ומדינה לטיול הגדול אחרי הצבא. לפעמים הפרטנר שטס איתכם רוצה יעד אחר מכם, ולפעמים אתם מבולבלים ולא מצליחים להחליט בין כל האפשרויות. הכתבה הזו מנסה לעשות סדר ולעזור לכם להגיע להחלטה לאיזה יעד כדאי לכם לנסוע שהכי יתאים לכם… אז קדימה, לטיול הגדול!

רצועת חוף

 

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
ללכוד את הקסם: המדריך האולטימטיבי לתיירות וצילום מגנטים

ללכוד את הקסם: המדריך האולטימטיבי לתיירות וצילום מגנטים

בעידן של סיפוקים מיידיים ומזכרות מותאמות אישית, הרעיון של צילום מגנטים באירועים צץ כדרך ייחודית…
מבקרים בארץ? הנה המתנות שכולם מחכים להן בחו"ל

מבקרים בארץ? הנה המתנות שכולם מחכים להן בחו"ל

אם אתם מתכננים לבקר בארץ, כדאי שתדעו שעליכם לערוך רשימה מראש ולציין בה את המתנות…
משוחרר? הנה כמה יעדים שווים לטיול אחרי צבא

משוחרר? הנה כמה יעדים שווים לטיול אחרי צבא

אם אתם קרובים לשחרור או כבר משוחררים טריים, והמושג ׳טיול אחרי צבא׳ קורץ לכם, כדאי…
האם מגיע פטור ממס הכנסה לאמהות חד הוריות?

האם מגיע פטור ממס הכנסה לאמהות חד הוריות?

הורות יחידנית היא אתגר לא פשוט הטומן בחובו קשיים חינוכיים, נפשיים וכלכליים. עבור אמהות חד…
Sitemap