חיפוש

מסעדות מומלצות בדרך לאילת

אין נסיעה לאילת בלי עצירה להתרעננות בדרך, הימים שבהם הדרך לאילת הייתה שממה קולינרית נגמרו, תוכלו למצוא בה כמה אופציות טעימות ומיוחדות שמהוות אלטרנטיבה מעולה לעצירה באחת מתחנות הדלק שעל הכביש. ארגנו בשבילכם את הרשימה האולטימטיבית של מסעדות מומלצות בדרך לאילת.

מסעדות מומלצות בדרך לאילת

אילו מסעדות מומלצות בדרך לאילת

השמורה 215, שמורת פורה

בכניסה לשמורת פורה תמצאו דוכן סנדוויצ'ים נפלאים בהם סנדוויץ' שניצל מעולה ו"כריך שלמות" אגדי שמכיל חביתה ומגיע בבאגט מצויין. אתם יכולים לעצור פה רק בשביל הקפה שהוא אחד הטובים באזור בזכות המתכון המיוחד של הבעלים בני גל. לצד הקפה תוכלו לנשנש מלבי חלבי וטעים. ניתן לשבת באחד השולחנות שמוצבים ליד הדוכן ולהנות מהנוף שמסביב. המחירים של הסנדוויצ'ים נעים בין 20 ל-30 ש"ח. לא כשר.

בלקון קפה ומאפה, רהט

מסעדה מצויינת שחורגת מעט ממגוון המסעדות הרגיל שקיים ברהט, תוכלו לאכול בה בשרים, דגים, פיצות וגם ארוחות בוקר במחיר זול של כ-75 ש"ח לבן אדם. שווה לטעום את הבורקסים המצויינים שמכינים במקום. לא כשר.

מוזה, הכניסה לערד

על כביש 31 במתחם תחנת הדלק דור אלון תמצאו מסעדה מצויינת שמציעה אוכל טוב במחירים הגונים במיוחד במסעדה שיפודי אנטריקוט ב-40 ש"ח, סינייה ב-35 ש"ח ועוד. המסעדה מציעה לסועדים גם פיצות ופסטות כאשר עם רדת החמה להקות צעירות מהסביבה מגיעות להופיע במסעדה והופכות את המקום למעין בר. לא כשר.

קורנמל, צומת טללים

כשני קילומטר לאחר צומת טללים תמצאו פינת חן, חוות קורנמל מייצרת גבינות עזים מעולות, התפריט שלה בעיקרו חלבי וכולל מאפים מסוגים שונים, פיצות וכמובן מגש גבינות מתוצרת החווה. המחירים של המאפים והפיצות נעים בין 40 ל-50 שקלים ומחיר מגש הגבינות הוא 66 ש"ח. לא כשר.

החבית, מצפה רמון

המקום פועל במצפה רמון כבר מעל ל-30 שנה, הוא מציע אוכל ברים טיפוסי כשההמבורגר שלו מפורסם בכל האזור, בנוסף המקום מציע סלטים פסטות ומאפים מהטאבון. המחירים לא גבוהים והעלות של המבורגר במשקל 300 גרם עם צ'יפס הוא 60 ש"ח. לא כשר.

ראנץ' האוס, ישרוטל ים המלח

מקדש בשרים שנפתח לאחרונה במלון ישרוטל המחודש בים המלח, המקום מציע מגוון רחב של בשרים המגיעים ממדינת נברסקה שבארצות הברית. הסטייקים עוברים יישון ייחודי במקום ונחשבים לטובים באזור. פרט לסטייקים המקום מציע מנות ראשונות כמו סביצ'ה סלמון, קרפצ'יו פילה בקר ועוד. המחירים במסעדה די גבוהים וחוצים את רף 150 השקלים לסטייק. כשר.

פונדק נאות סמדר, נאות סמדר

מקום צמחוני שממוקם בתוך גן פורח ומשרה אווירת נעימה המנוגדת לאווירת המדבר. תוכלו למצוא במקום פסטות צמחוניות מעולות, ארוחות בוקר עשירות וקינוחים מוקפדים וטעימים. המחירים די נמוכים, ארוחת בוקר עולה סביב ה-50 שקלים לאדם, לזניה מצויינת עולה 58 שקלים והפסטות 48 שקלים.

הדרך לאילת מציעה לנוסעים מגוון רחב של אפשרויות, במקום להסתפק בהמבורגר חפוז אתם יכולים להנות מארוחה טובה במחיר נמוך באחת מהמסעדות המעולות שנמצאות על הדרך לאילת. בתיאבון!

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
מסעדות מומלצות בדרך לאילת

מסעדות מומלצות בדרך לאילת

אין נסיעה לאילת בלי עצירה להתרעננות בדרך, הימים שבהם הדרך לאילת הייתה שממה קולינרית נגמרו,…
מסעדות טבעוניות בפראג

מסעדות טבעוניות בפראג

חולמים על אוכל? טבעוניים? פראג היא העיר בשבילכם, זה אולי יישמע הזוי למי שביקר בעיר…
Sitemap