חיפוש

מסעדות טבעוניות בפראג

חולמים על אוכל? טבעוניים? פראג היא העיר בשבילכם, זה אולי יישמע הזוי למי שביקר בעיר בפעם האחרונה לפני יותר מחמש שנים ובטח התקשה למצוא פריט מזון כלשהו ללא מוצרים מהחי. העיר התפתחה בצורה מטורפת והיום היא אחת מהערים הכי ידידותיות לטבעוניים שתמצאו באירופה, יש בה מגוון רחב של מסעדות טבעוניות והיא מהווה סוג של גן עדן טבעוני.

מסעדות טבעוניות בפארג

מסעדות טבעוניות בפראג 

MOMENT KAVARNA & BISTRO

המסעדה הזאת אהובה על הטבעונים המקומיים בפראג, היא מגישה ארוחות בוקר וארוחות צהריים וידועה בקינוחים הטעימים שלה, המסעדה טבעונית לחלוטין לכן תוכלו להזמין את כל המנות ללא חשש, אנחנו ממליצים במיוחד על סקראמבל הטופו ועל בייגל הסייטן. המסעדה מציעה קולקציית משקאות מפתה במיוחד, אם אתם מגיעים לשם אתם חייבים לטעום הצ'אי לאטה ושיבולת השועל. ארוחה לשניים תעלה לכם סביב ה-60 ש"ח.

FORREST BISTRO – VEGAN RESTAURANT

ביסטרו טבעוני שממוקם בשכונת וינוהארדי השיקית בפראג, המסעדה מציעה מטבח פיוזן אסייאתי-צ'כי והיא עובדת לכל אורך היום עם תפריט ארוחות בוקר ותפריט ערב. המסעדה ידועה במרק הפו הוויאטנמי ובקינוחים המוצלחים שלה. תצטרכו לשלם סביב ה-40 ש"ח לאדם כדי להנות מארוחת ערב במקום.

Matrea

אחת המסעדות הטובות ביותר בפראג בכלל ולא רק לטבעונים. אם אתם מעוניינים להגיע לשם בימים חמישי עד שבת כדי שתבצעו הזמנה מראש כי המקום עלול להיות מלא. המסעדה אמנם צמחונית ולא טבעונית אך התפריט כולו מסומן וניתן לדעת מה צמחוני מה טבעוני ואילו מנות ניתן לטבען. המסעדה מגישה גולאש טבעוני עם תפוח אדמה, מרקים בטעמים אסייאתים ואפילו מציעה תחליף שרימפס מוצלח במיוחד, אחרי שתטעמו את השרימפס בטח לא תופתעו לשמוע שלקוחות רבים מבקשים לקנות לבית את השרימפס הטבעוני אך בעלי המסעדה מסרבים בתוקף למכור אותו. המסעדה יקרה ביחס לפראג, כשסלטים ומנות עיקריות יעלו כ-40 ש"ח.

PASTVA

מסעדה טבעונית מרהיבה בשכונת אנדל בפראג. מדובר במקום מושלם לארוחת ערב חגיגית או לארוחה רומנטית. האוכל מצויין בכל קנה מידה וניכר שצוות המטבח יודע מה הוא עושה! המסעדה מציעה תפריט צהריים במחיר זול יחסית וגם תפריט ערב מצויין הכולל מגוון רחב של מנות. אחת מהמנות הטובות ביותר במסעדה היא מנת כבד האווז הטבעוני כשגם הלזניה ראויה לציון. אל תסיימו ארוחה מבלי לנסות את אחד מהקינוחים המשתנים של המסעדה, עוד לא נפלנו שם. ארוחה תעלה כ-30 שקלים לאדם.

FORKY’S

אם בא לכם קצת ג'אנק פוד זה המקום להגיע אליו, מדובר במסעדת המבורגרים טבעונית שנפתחה לאחרונה בעיר, המסעדה ממקומת בעיר העתיקה של פראג במרחק בליכה מתחנת הרכבת התחתית Staroměstská. הספקנו לבקר במקום רק פעם אחת, אבל הצ'יזבורגרים הטבעוניים היו כל כך מרשימים שלא יכולנו להשמיט את המסעדה מהרשימה שלנו. ההמבורגר מבולגן וטעים באותה המידה. יש מספר רטבים מהם ניתן לבחור בהם מיונז חרפרף. מעל ההמבורגר הגרילמן מניח חמוצים, בצל, עגבניות וחסה. ההמבורגר של פורקיס גדול למדי וישביע אדם רעב. הצ'יפס של המקום נפלא, מהסוג שחתוך עבה ובנוסף תוכלו למצוא כאן נקניקיות טבעוניות, קערות בודהה, קבבים ועוד. המבורגר יעלה לכם בין 25 ל-35 ש"ח.

פראג מציעה מגוון רחב של אפשרויות טבעוניות, זאת לא אחת מהערים שתגיעו אליה ותישארו רעבים. חלק מהמנות הטבעוניות הכי טובות שראיתי קיימות בעיר הזאת, נסו ולא תתחרטו!

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
מסעדות מומלצות בדרך לאילת

מסעדות מומלצות בדרך לאילת

אין נסיעה לאילת בלי עצירה להתרעננות בדרך, הימים שבהם הדרך לאילת הייתה שממה קולינרית נגמרו,…
מסעדות טבעוניות בפראג

מסעדות טבעוניות בפראג

חולמים על אוכל? טבעוניים? פראג היא העיר בשבילכם, זה אולי יישמע הזוי למי שביקר בעיר…
Sitemap