חיפוש

המלצה: למסלול טיול משפחתי כולל ביקור ביקב בצפון

איזה כיף, החלטתם לבקר באזור רמת הגולן, בתקווה גם לטבול בכנרת שהתמלאה בחורף 2020. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את כל מה שלוהט וחם בצפון, כולל מסלולי טיולים מומלצים ביותר, ביקור ביקבי יין אותנטיים ועוד. בואו נדבר על תיירות ברמת הגולן.

רגע לפני שרוכשים כרטיס טיסה לחו"ל, כדאי לדעת שברמת הגולן ישנן כל כך הרבה אטרקציות ואופציות לנופשים מושלמים, עד שיהיה פשוט חבל לפספס את כל הטוב הזה. אנחנו מזמינים אתכם להכיר יקבי יין שמציעים לכם סיורים וטעימות, צימרים מופלאים ואטרקציות שטח מגניבות. איפה כל הטוב הזה נמצא? ממש לא בחו"ל! בואו נדבר על זה.

 

טיולים משפחתיים בצפון וברמת הגולן

אם אתם מחפשים אחר יקבים בצפון וברמת הגולן, אנחנו ממליצים לכם במיוחד על תכנון יום שלם של טיולים בצפון, לינה במתחמי אירוח כפרי מפנקים ובסוף היום, איך לא, גם עיסוי עמוק. כיף ענק. בואו נתחיל בתכנון, אנחנו מתחילים את היום עם שמורת יהודייה, אחת משמורות הטבע היפות בארץ.

שמורת יהודייה מושלמת עבור טיולי זוגות, אך גם עבור טיולי משפחות עם הילדים והכלבים שלכם. בין אם אתם מגיעים לאזור הצפון כשמפחה או בתור זוג, תוכלו למצוא בשמורת יהודייה 2 סוגים של מסלולי הליכה רגליים. האחד יחסית קצר, תוכלו לצלוח אותו תוך שעתיים-שלוש, בעוד שהמסלול השני ארך מספר שעות, בערך 4-5.

 

מה קורה בסוף שני המסלולים האלו בשמורת יהודייה?

בסוף שני המסלולים האלו תוכלו לטבול את גופכם במים של אגם טבעי, מעין בריכה טבעית. בקיץ זה מושלם. סיימתם עם יהודייה? לא סתם התחלנו לדבר על יין! אנחנו ממליצים בחום לבקר במתחמים בהם מכינים יינות, יקבים ברמת הגולן והצפון.

ביקבים אלו ניתן ובהחלט מומלץ להנות מטעימות של יין בצהרי היום, אתם בכל זאת בחופשה! בצמוד להסברים על האופן בו המכשור עובד למטרת ייצור היין המקומי, טעימות יין יגיעו ויגיעו, רק לא לשכוח להעביר את מפתחות הרכב למי שלא שתה!

 

סוגרים את היום עם עיסוי שוודי במתחם הצימרים

אם כבר נהניתם לכם ביקב, טעמתם יין והראש קצת סחרחר, היגע הזמן להתפנק על אמת. אתם מוזמנים להכיר מתחמי צימרים ברמת הגולן שלא מפסיקים לפנק את המתארחים בהם, כולל צימרים עם עיסוי שוודי עמוק ומענג חושים, כיף ענק!

ישנם מתחמי אירוח כפרי ברמת הגולן אשר מאפשרים לכם שימוש במטבחי חוץ ענקיים, כאלו שניתן להזמין אליהם סדנאות להכנת אוכל. רוצים טיפ טוב? כשאתם מתכננים מסלול טיול משפחתי שכולל ביקור ביקב בצפון, תכננו גם סדנה להכנת פיצות בערב! זהו בילוי משפחתי פשוט איכותי וטעים! ישנן גם סדנאות להכנת גבינות, חמאה, שוקולד ועוד. בהחלט מומלץ.

ודבר אחרון, אל תשכחו לארוז בגדי ים. לא משנה אם קיץ או חורף באותו הרגע בו אתם יוצאים לנפוש, ישנם מתחמי אירוח בצפון עם בריכות מחוממות לכל ימות השנה. תהנו!

חביות

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
7 ימי הולדת מעניינים במיוחד שיקסימו אתכם

7 ימי הולדת מעניינים במיוחד שיקסימו אתכם

היום יותר מתמיד, אחרי חודשים של אי ודאות ולקראת החזרה ללימודים, אנו מתקרבים לתחילתה של…
5 מקומות ששווה לבקר בהם באילת

5 מקומות ששווה לבקר בהם באילת

מתכננים חופשה באילת בקרוב? רוצים לתכנן מראש את המסלול שלכם בעיר לפני שתנחתו במלון? זו…
טיול בטבע - איך תיקחו גריל גז & טיפים לקמפינג

טיול בטבע - איך תיקחו גריל גז & טיפים לקמפינג

בין אם אתם יוצאים לטיול קמפינג קצר או ארוך יותר, חשוב לקחת בחשבון את ענייני…
חופשה מרגיעה ומושלמת - ההמלצות שלנו לטיול בצפון

חופשה מרגיעה ומושלמת - ההמלצות שלנו לטיול בצפון

אין אדם אשר לא צריך לצאת לחופש מעת לעת. חופש הוא דבר הכרחי במציאות החיים…
Sitemap