חיפוש

מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

אם גם אתם מתכננים להגיע לארץ השמש העולה, הכנו בעבורכם צ'ק ליסט למתכננים טיול ליפן. כל הדברים שחובה להכניס למזוודה, בין אם אתם טסים באופן עצמאי או בליווי של קבוצה מאורגנת. יאללה, בואו נדבר על זה!

לטיול יצאת, לאחר שלמסע נרשמת, שילמת על הכול, עברת על כל המבוא ליפן, למדת דבר אחד או שניים על התרבות של יפן, ואת/ה על סף ההתרגשות… אנחנו מקנאים בכם, יפן היא בהחלט מדהימה. לפניכם כל מה שחשוב לדעת לפני טיול מאורגן ליפן ב-2020, ציוד וספרים, נעליים וכל מה שלא שוכחים בבית.

 

צ'ק ליסט למי שמגיע ליפן!

 

תרמיל או תיק גב קטן למהלך היום 

מניסיוננו, אנו ממליצים בחום להסתובב עם תרמיל או תיק קטן, שתוכלו לסחוב בנוחות על שתי הכתפיים. זה פתרון נח הרבה יותר כשמטיילים הרבה ברגל. כדאי שיהיה גם מספיק מקום לשים בו בקבוק מים קטן (חשוב ביותר!).
תוכלו גם לשים בו את כל ה"פיצ'יפקס" הקטנים ואולי כמה מזכרות קטנות שתרצו לקנות בדרך. אם תיק גב לא בא בחשבון מבחינתכם, בחרו אם כך תיק צד נוח, שיהיה מספיק גדול בכדי להכיל את כל מה שחיוני לכם.

 

ספר קריאה 

קחו לפחות ספר אחד שקשור ליפן (זה יכול להיות כל ספר: ספר הדרכה, רומן, או כל ז'אנר ספרותי אחר שקשור ביפן – מה שמתאים לטעמכם). קחו בנוסף עוד ספר שאתם אוהבים, משהו קליל שלא יגזול מכם יותר מדי אנרגיות…

 

 נעליים 

בחרו נעלי הליכה נוחות לפי טעמכם אישי. מי שלא אוהב לנעול נעלי ספורט, יוכל ללכת על מגף נוח כנעל עיקרית, ונעלי ספורט שיחכו לכם במזוודה ליתר בטחון. יהיו ימים שתצטרכו אותם בכל זאת. בכל אופן, זכרו שביפן קיימת מסורת עתיקת יומין של חליצת נעליים. אתם תתבקשו לחלוץ את נעליכם חדשות לבקרים, אז כדאי שתבחרו בנעליים נוחות לחליצה. בכל אופן, אין צורך שתביאו אתכם נעלי אצבע, כיוון שבכל מקום בו חולצים נעליים, תקבלו נעלי אצבע חלופיות.

 

ביגוד 

בחרו מלתחה הכוללת ביגוד לכל מזג אויר, מקצר ועד ארוך, כלומר, מגופיות ללא שרוול וחולצות עם שרוול קצר, ועד סוודר ומעיל חם. ומה לגבי בגד ים? תמיד כדאי להביא, אבל אף לא בטוח שזה יהיה שימושי… ביפן נכנסים לסאונה, כמו גם למרחצאות הציבוריים, בעירום מלא. אז תהנו מזה…

 

מתנות קטנות

מטוקיו ועד קיוטו המדהימה, לא משנה באיזו עיר תטיילו, היפנים מאוד אוהבים מתנות; לתת וגם לקבל… במידה ותרצו גם אתם לתת מתנות קטנות מ"ההולי לנד". זו יכולה להיות מזכרת קטנה מהארץ – מוצרי טיפוח מים המלח, סבונים טבעיים, אוכל אופייני כמו תמרים (בקופסא סגורה הרמטית בלבד), זיתים, פירות יבשים למיניהם, עוגיות, חלוה ועוד. המתנות לא חייבות להיות יקרות העיקר שזה יהיה משהו שהוא קשור לרגש ולא לכסף. היפנים מאוד אוהבים מתנות מתכלות כגון אוכל וחטיפים ייחודיים, כל עוד תעטפו אותן יפה ככל האפשר.

 

מטען נייד ומתאם לשקע

מכיוון שתשתמשו בטלפון הסלולרי שלכם כמצלמה, כדאי שתיקחו אתכם מטען נייד למשך היום כשאתם מטיילים. כמו כן ביפן, בניגוד לישראל, לא תמצאו מקום ציבורי להטעין בו טלפונים במהלך יום הטיול. מומלץ לקחת אתכם אם כך מטען ומתאם לשקע.

ופריט אחרון בהחלט – אל תשכחו להכניס למזוודה גם כמה טיפות של שמחה והתרגשות לקראת המסע המופלא המחכה לכם.

רחוב מרכזי

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

עיר הבירה שלנו נחשבת למוקד תיירות פופולרי לא רק בקרב תושבי ישראל אלא עבור תיירים…
5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

טג'יקיסטן היא מדינה קסומה ומסתורית ומתוך כך הטבע בה הפך פראי וחייתי, ועובדה זו ניכרת…
העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

דהב היא עיירה הנמצאת כשעתיים נסיעה דרומה מגבול טאבה. בעוד שברוב החופים הצפוניים לדהב התיירות…
מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

אם גם אתם מתכננים להגיע לארץ השמש העולה, הכנו בעבורכם צ'ק ליסט למתכננים טיול ליפן.…
Sitemap