חיפוש

מה הופך דירת נופש לדירת נופש כשרה?

"מי אוהב את השבת?" אחד משירי הילדים האהובים ביותר מתחיל במילים האלו. אך השאלה צריכה להיות אחרת – מי לא אוהב את השבת? הרוגע, העצירה ל-25 שעות מהריצה סביב העבודה וענייני דיומא וכמובן – המשפחתיות והביחד. לעיתים, כשאנו מרגישים צורך מעט לגוון בדרך שבה נעביר את השבת – עולות מחשבות על בתי מלון, צימרים ועוד.

אך כשמדובר במשפחה שומרת תורה ומצוות, הדבר איננו פשוט כל כך. היצע חדרי ההשכרה הכשרים אינו גדול, ונדמה כי יש צורך לחפש בנרות מקום מתאים. אז מה בעצם הופך דירת נופש לכשרה? על השאלה הזו נענה במאמר הבא.

מהי דירת נופש כשרה?

בציבור הכלל-ישראלי, המילה "כשר" מתייחסת לרוב בנושא המזון. אך הציבור אשר מחובר יותר לעולם התורה, יודע שהכשרות אינה מתחילה ומסתיימת אך ורק באוכל. דירת נופש כשרה תכלול בתוכה כל מה שאדם דתי יצטרך לכבוד יום השבת – גנרטור, קרבה לבית כנסת וחדרים המספיקים לכל המשפחה.

כמובן שנוכל להתאכסן בדירות להשכרה גם באמצע השבוע, ובשביל לעשות את הבדיקה וההשוואה האיכותית ביותר, ישנם מספר אתרים ברחבי האינטרנט המספקים מידע זה. תוכלו למשל לחפש דירה לשבת באתר המשכיר.

חַג

היכן נוכל למצוא דירות נופש כשרות?

לכל אורכה ורוחבה של הארץ. מצפת ועד ירושלים, מאלעד ועד עפולה. דירות כשרות להשכרה יימצאו בקרבת קהילות אשר שומרות מצוות, בכדי שלא תרגישו את אובדן הזהות כאשר רציתם להתאוורר מעט מן הבית. בנוסף, רוב הדירות נמצאות במרחק של עד 10 דקות מתחנת אוטובוס, לבאים בתחבורה ציבורית.

מהי עלות דירה כשרה להשכרה?

יש לעשות הפרדה בין דירות להשכרה באמצע השבוע לבין סופי השבוע. דירות להשכרה במהלך השבוע יהיו זולות משמעותית, מאחר והביקוש נמוך יותר. אך דירות להשכרה בסופי השבוע מבוקשות מאוד, ועל כן מחיר הדירות בסופי השבוע יהיה יקר יותר.
המחירים נעים בין 100 ש"ח ל-5000 ש"ח, כמובן שהכל תלוי בכמות הימים שאתם חפצים לשהות במקום, מספר החדרים והמיטות, ותוספות לדירה כגון ג'קוזי, בריכה וחצר – שיכולות לייקר מעט את הדירה להשכרה.

דִירָה

טיפ קטן במיוחד עבורכם

כאשר מדובר בהשכרה לאמצע השבוע, המצב פשוט יחסית. התאריכים לרוב יהיו פנויים, ולא תידרש הזמנה מוקדמת מידי מראש. אך כאשר מדובר בסופי השבוע, ובטח במועדי השנה – חשוב לשריין תאריכים כחודש-חודשיים מראש. כך תוכלו לדעת בוודאות שהמקום מובטח לכם בתאריכים הרצויים, כאשר המחירים בטווח הסביר – לפני עליית המחירים של הדקה האחרונה.

 

לסיכום

בין אם מדובר על כמה ימים במהלך השבוע, סופ"ש או מועדים – דירת נופש כשרה יכולה לספק לכם את כל מה שיש בבית, ומעבר לכך. מעט שינוי אווירה יעניק ריענון למשפחה, והכרת אזורים חדשים בארץ ישראל היפה. אז למה אתם מחכים? הזמינו עכשיו מקומות, שלא תגידו לא ידעתי!

דירת נופש

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
3 סדנאות מגבשות בשטח לילדים

3 סדנאות מגבשות בשטח לילדים

חינוך והוראה הם משימה מורכבת, שבשבילה צריך לפעמים לחשוב מחוץ לקופסה. לא פעם, כאשר לא…
מלון או חיק הטבע? כך תתכננו את הטיול הבא!

מלון או חיק הטבע? כך תתכננו את הטיול הבא!

מתכננים את החופשה הבאה שלכם אבל לא מצליחים להחליט בין לינה בבית מלון או לשקוע…
מה הופך דירת נופש לדירת נופש כשרה?

מה הופך דירת נופש לדירת נופש כשרה?

"מי אוהב את השבת?" אחד משירי הילדים האהובים ביותר מתחיל במילים האלו. אך השאלה צריכה…
נוסעים צפונה - הכל על החופשה הקרובה שלכם בצפון הארץ

נוסעים צפונה - הכל על החופשה הקרובה שלכם בצפון הארץ

מריחים את זה באוויר? עונת הצימרים כבר כאן והיא SUPER מפנקת יותר מאי פעם! הרשינו…
Sitemap