חיפוש

מגוון דגמי טויוטה לשנת 2022 הכי משתלמים

טויוטה היא יצרנית רכב גדולה מאוד ברחבי העולם. יש לה עשרות דגמים, היא מאוד פופולרים וכל שנה היא מחדשת את המלאי ברכבים חדשים ומפתיעים, עם טכנולוגיה רלוונטית לאותה השנה. ישנו מגוון עצום של רכבי טויוטה, והמחירים בינהם משתנים בהתאם. כאן, אנו נוכל למצוא דגם טויוטה לשנת 2022 בצורה שהכי תשתלם. 

 

טויוטה יאריס – עם מחיר שנוח לכל כיס

טויוטה יאריס זהו רכב שמתאים במיוחד לנסיעות עירוניות, הוא קטן וקומפקטי, ורמת הבטיחות שלו גבוהה מאוד. יש לו כושר תמרון מוצלח מאוד, ויש לו מנוע חדש עם נפח של 1.5 ליטר, כך יוצא שהוא גם חסכוני בדלק. רכב טווחי המחיר שלו נעים בין 105,000₪ ל- 117,000₪ בהתאם לסוג הספציפי שאני רוצים. יש לו מערכת חירום אוטונומית, המזהה קרבה מסוכנת לרכב/הולך רגל ויודעת להאט ולעצור את הרכב בעצמה. בקיצור, זהו רכב קטן ונוח במיוחד לצעירים שרוצים להתחיל את החיים.

 

 טויוטה קורולה – הייתה פה הרבה לפני הקורונה

טויוטה קורולה מאז ומתמיד הייתה רכב משפחתי שאהוב על כל הישראלים. יש לה מערכת הנעה מאוד חסכונית ועל כן היא אהובה. היא מתריעה בפני סטייה מנתיב, יש לה בקרת שיוט חכמה, וההתנהגות שלה בכביש מרשימה במיוחד. יש לה מערכת מולטימדיה מדהימה, טויוטה מבטיחה יכולות חזקות ועמידות יותר במערכות הרכב. טווחי המחיר שלה נעים בין 134,000₪ ל- 145,000₪ בערך, בהתאם לסוג הרכב הספציפי שאנו נבחר לקנות.

 

טויוטה היילקס – איתה אי אפשר להסס

טויוטה היילקס הינו רכב מסוג טנדר, המשמש בעיקר לנסיעות קשות ומורכבות. טויוטה, עם השנים, הבטיחה לייצר רכב היילקס שיהיה נוח ונעים גם כשהוא רכב גדול ומאסיבי, וכך יצא. יש לה 204 כוח סוס, היא נמכרת עם תיבת הילוכים ידנית/אוטומטית. הוא רכב שטח חזק, שמתאים למשפחה, ומתאים בעיקר לאקסטרים ולחוויה. טויוטה לא ויתרה על הגובה שלו, ועל כן הוא מאוד נוח גם מבפנים. המחירים שלו נעים בין 235,000₪ לבין 267,000₪ בממוצע, כך שרכב מסוג זה הוא ממש מציאה.

 

טויוטה אייגו – דגם מדהים ביותר

המכונית הזו קטנה יחסית, אך היא מעוצבת ברמה מירבית. יש לה מערכת מולטימדיה מקורית מבית היצרן, היא מאובזרת ברמה גבוהה, גודלה אינו רחב במיוחד בחלקה האחורי וגם בתא המטען, לכן זו לחלוטין יכולה להיות מכונית לאנשים צעירים ללא משפחות, שרק מתחילים את החיים, ורוצים רכב מושקע וייחודי. יש לה מנוע קטן יחסית, והאמת היא שהיא מאוד חסכונית. מחיריה בין 60,000₪ ל- 77,000₪.

 

הדגמים הם מדהימים ובמחירים משתלמים

יש לטויוטה דגמים רבים, ורובם הגדול מאוד משתלמים לצרכן הישראלי. יש רכבים שמתאימים לכל סוגי האנשים, אלו שאוהבים שטח ואדרנלין, אלו שאוהבים ראש שקט, ואלו הצעירים שמעדיפים דווקא את הרכבים הקטנים שישמשו אותם לשנים הקרובות, וישתלמו לטווח של שנים על גבי שנים.

רכב טויוטה

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
איך לארגן מסיבת יום הולדת מוצלחת לילדים שלכם

איך לארגן מסיבת יום הולדת מוצלחת לילדים שלכם

הפקה של מסיבת יום הולדת לילדים עשויה להיות עניין מורכב. עובדה זו ידועה לנו, מכיוון…
יש לכם נכסים בחו"ל ואתם עומדים להתחתן? כדאי לעשות הסכם ממון!

יש לכם נכסים בחו"ל ואתם עומדים להתחתן? כדאי לעשות הסכם ממון!

בני זוג שמתכננים להתחתן בקרוב, צריכים לחתום על הסכם ממון במיוחד אם הם מחזיקים בנכסים…
4 דרכים לחגוג יום הולדת מדהים לילדה שלכם!

4 דרכים לחגוג יום הולדת מדהים לילדה שלכם!

אין כמו מסיבת יום הולדת כדי להרגיש אושר טהור! כל ילדה יודעת כי מסיבת יום…
4 רכבים מגניבים בדובאי שאין בארץ

4 רכבים מגניבים בדובאי שאין בארץ

דובאי, בירת הפאר והיוקרה של המפרץ הפרסי, נודעת בשוק הרכבים הייחודי והמגוון שלה. בעוד שבישראל…
Sitemap