חיפוש

למה אמן חושים לא מגלה את סודותיו?

בהופעות של אמני חושים הרבה פעמים למתבוננים נדמה שלאמן יש כוחות על – טבעיים ושהוא בעל כוחות קסמים של ממש. על אף שרובנו מודעים לכך שמדובר בתרגול ארוך זמן וניסיון, ברגע שאנחנו צופים בפלאים כאלה, המוח הישר שלנו לא תופס את ההיגיון העומד מאחורי אלה. שאלה גדולה שמעניינת את כולנו כאשר אנו צופים במופעי טלפתיה, משחק  טריקים וכדומה היא, איך כל זה נעשה? ובעיקר מדוע אמן חושים לא יכול לגלות את סודותיו?

 

קצת רקע לאומנות החושים

מופעים של אמני חושים לרוב כוללים גם זריזות ידיים שהעיניים לא מספיקות לתפוס, כמו גם עבודה עם טלפתיה. מופעים תלפתיה מתאימים כמעט לכל קהל, אין אדם שלא יופתע ויתרגש כאשר משחקים לו בהגיון ולכן אמני חושים פופולאריים כל כך.

אדם אחד עלול להתרגז כאשר "עובדים עליו" ואדם אחר ישמח מאוד, וזה היופי במופעים כאלו – איש לא נשאר אדיש. אמני חושים יכולים לעבוד כמעט בכל מקום, לא משנה אם האירוע מתקיים בבית, במסעדה, בגינה, במשרד או באמצע הרחוב.

אמני חושים יודעים להתאים את האירוע לקהל הנוכחים וכמו כן גם לסביבה ולאווירה. מעבר לגמישות במקום האירוע, אמני חושים יודעי להתאים את עצמם גם לשוני בקהל, לגילאים ולמצב האורחים. מעוניינים לשלב מופע באירוע הבא שלכם? כנסו – https://admagic.co.il.

 

למה לאמן חושים אסור לעולם לספר את סודותיו?

אומנות חושים מהווה חלק בלתי נפרד מעולם הקסמים, אך אין משמעות הדבר שכל קוסם הוא גם אמן חושים. אמנות חושים לא כוללת אמצעים מלבד כוח המחשבה. זהו נחשב ענף במנטליזם, אשר שונה מתחומים דומים אינו מתיימר לתקשר עם רוחות ולנבא את חייהם של אנשים, אלא מתרכז בהוואי ובידור של קהל.

לרוב, אמן חושים טוב משחק על רגשות הקהל ולרוב משלב הומור וסוגי אטרקציות שונות ובכך קונה את לב צופיו. במופע כזה לרוב משלב האמן מספק אטרקציות החל ממיצג זריזות ידיים ועד קריאת מחשבות.

כל המופעים של אמן חושים מתבססים על היכולת של המופע להפתיע ולחולל תדהמה בקרב צופיו, בכך שפועל על אלמנטים של חוסר הגיון שגורמים לפעולות להרגיש כמו קסם אמיתי.

אמן חושים עובד עם שפת הגוף של המשתתפים ולומד טכניות מורכבות שמבוססות על פסיכולוגיה והיכרות עמוקה עם התנהגויות אנושיות שלרוב לא מוכרות לאדם הממוצע ובכך פועל על רגשות הצופים שלו. למעשה, מתבסס אמן החושים על ידע ארוך ומעמיק שקשור בצפייה של התנהגויות שונות שמפתיעות אותנו כל כך, שנראה לנו שאין זה אפשרי שאדם זר ידע לזהות זאת עלינו.

בגלל כל זאת ועוד, נראה שאמן החושים מתבסס על אלמנט ההפתעה והמסתוריות ואם נדע את רקע הדברים – כל המופע ילך לטמיון. לכן, מומלץ לנו להתאפק עם יצר הסקרנות שלנו ולאפשר ל"קסם" להתרחש.

כובע של אמן חושים

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
איך לארגן מסיבת יום הולדת מוצלחת לילדים שלכם

איך לארגן מסיבת יום הולדת מוצלחת לילדים שלכם

הפקה של מסיבת יום הולדת לילדים עשויה להיות עניין מורכב. עובדה זו ידועה לנו, מכיוון…
יש לכם נכסים בחו"ל ואתם עומדים להתחתן? כדאי לעשות הסכם ממון!

יש לכם נכסים בחו"ל ואתם עומדים להתחתן? כדאי לעשות הסכם ממון!

בני זוג שמתכננים להתחתן בקרוב, צריכים לחתום על הסכם ממון במיוחד אם הם מחזיקים בנכסים…
4 דרכים לחגוג יום הולדת מדהים לילדה שלכם!

4 דרכים לחגוג יום הולדת מדהים לילדה שלכם!

אין כמו מסיבת יום הולדת כדי להרגיש אושר טהור! כל ילדה יודעת כי מסיבת יום…
4 רכבים מגניבים בדובאי שאין בארץ

4 רכבים מגניבים בדובאי שאין בארץ

דובאי, בירת הפאר והיוקרה של המפרץ הפרסי, נודעת בשוק הרכבים הייחודי והמגוון שלה. בעוד שבישראל…
Sitemap