חיפוש

כל מה שרציתם לדעת על תכנון חופשה קסומה בקוסמוי

קוסמוי תאילנד הוא בהחלט יעד רבגוני שמאפשר סוגי נופש רבים. בין אם אתם מתכננים חופשה עם הילדים, בטן גב עם בת הזוג או נופש פעיל, יש כמה דברים שחשוב שתדעו על היעד האקזוטי והמרגש שבחרתם.

 

מתי לטוס

לא תמיד ניתן לתכנן חופשה בזמן האידאלי. פעמים רבות ישנם אילוצים המגבילים את מועדי החופשה. גם במידה ומתאפשרת לכם גמישות בבחירת המועדים וגם אם אתם בונים על שבוע ספציפי, מומלץ לדעת כמה דברים לפני סגירת הטיסה.

 

מזג האוויר

קוסמוי תאילנד הוא אי טרופי. על כן, מזג האוויר על האי הפכפך מאוד וחשוב להתחשב בעובדה זו כאשר מתכננים נסיעה. מומלץ לבדוק תחזיות אך לקחת בחשבון שעל אף התחזיות יתכן, ואף סביר, שיהיו שינויים פתאומיים.

 

חופשת הקיץ

אלמנט נוסף שחשוב לבחון כאשר מתכננים חופשה בקוסמוי, הוא חופשת הקיץ. קוסמוי הוא יעד מבוקש בקרב משפחות כך שבמידה ואינכם מחויבים לטיסה בחודשי הקיץ, שווה לבחון חופשה בקוסמוי בין החודשים ינואר לאפריל. בחודשים אלה מזג האוויר על האי הוא הנוח ביותר, כאשר המעלות אמנם מטפסות, אך יש מעט מאוד גשם.

 

בריאות

מאוד חשוב לזכור שהאי קוסמוי הוא חלק משטחה של תאילנד. כמדינה טרופית רחוקה, החיידקים והוירוסים בה שונים משלנו בהרבה. חשוב לפנות למרפאת מטיילים לפחות חודש לפני הטיסה, כך שתספיקו לקבל את כל החיסונים הדרושים טרם הטיסה. בנוסף, הימנעו משתיית מי ברז במהלך החופשה אלא אם המלון שלכם מדגיש כי מי הברז שלו מסוננים. אף אחד לא רוצה שהחופשה תיהרס על ידי שלשול מטיילים.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

בהמשך לעניינים הבריאותיים שכבר ציינו, מאוד חשוב לשים דגש על ביטוח הנסיעות שאתם רוכשים טרם הנסיעה. מעבר לביטוח הכבודה שלכם, במדינות כמו תאילנד מאוד חשוב לוודא שביטוח הנסיעות שלכם מכסה מקרים רפואיים שעשויים לקרות במהלך החופשה. ככל שהחופשה ארוכה יותר, הסיכוי להפעיל את הביטוח עולה, לכן אנחנו ממליצים לא לחסוך על הביטוח ובכך להבטיח שקט נפשי וכלכלי.

 

כרטיסי הטיסה

טיסות מישראל לתאילנד מתקיימות לאורך כל השנה, אולם המחירים מאוד משתנים בהתאם לתקופה בשנה (חודשי הקיץ לדוגמה) וגם בהתאם לקירבת מועד רכישת הכרטיסים למועד הטיסה. אנחנו ממליצים לרכוש כרטיסים במהרה, מיד כאשר ידועים התאריכים האפשריים לחופשה. במידה ואתם חוששים מביטולים, זכרו כי תמיד ישנה האפשרות לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול או לרכוש ביטוח נסיעות שמכסה ביטולים.

 

לסיכום

קוסמוי תאילנד הוא יעד אקזוטי עשיר ומגוון שמציע קצת מכל דבר. אולם חשוב לבחון מתי מומלץ לטוס, לזכור כי עדיין מדובר ביעד טרופי בעל מזג אוויר הפכפך ולהתחשב בתקופות עומס תיירותי. כמו כן, יש להתחשב בעובדה שתאילנד היא יעד הנושא מספר סיכונים בריאותיים ולהיערך לכך בהתאם. ולבסוף, להקפיד לרכוש כרטיסי טיסה מוקדם ככל הניתן. חופשה נעימה!

קוסמוי תאילנד

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
מה משפיע על מחירי הביטוח

מה משפיע על מחירי הביטוח

היום זה ברור לכל מי שטס לחו"ל – ביטוח נסיעות יכול להציל את החופשה. ההבנה…
שינויים בלוח השידורים

שינויים בלוח השידורים

אם יש משהו ששנתיים שעברנו לימדו אותנו, זה שתוכניות יכולות להשתנות מהיום למחר. בעצם מעכשיו…
כל מה שרציתם לדעת על תכנון חופשה קסומה בקוסמוי

כל מה שרציתם לדעת על תכנון חופשה קסומה בקוסמוי

קוסמוי תאילנד הוא בהחלט יעד רבגוני שמאפשר סוגי נופש רבים. בין אם אתם מתכננים חופשה…
Sitemap