חיפוש

כיצד בוחרים מנטליסט?

עולם הקוסמים המקצועיים מלא באנשים שמוכנים לעשות כמעט הכל כדי להשיג את הטריק המושלם הזה. הם אפילו ימסרו את חייהם עבור האמנות. מה שהם אולי לא יודעים זה שיש סיכוי גבוה שאין להם את מה שצריך כדי להיות קוסם מקצועי. מנטליסט הוא אחד שמבצע תחבולות תוך שימוש במוחו, ולא בידיים או ברגליהם.

מנטליסט טוב צריך להציג מספר מיומנויות שונות, כולל: בלשנות – על מנת לבצע קסמים מסובכים, המנטליסט צריך להיות מסוגל לחשוב מהר ולתקשר בבהירות. – כדי לבצע קסמים מסובכים, המנטליסט צריך להיות מסוגל לחשוב מהר ולתקשר בבהירות. דיוק ותזמון – המנטליסט צריך להיות בעל זיכרון מדויק ולהיות מסוגל לתזמן את פעולותיו במדויק.

– המנטליסט צריך להיות בעל זיכרון מדויק ולהיות מסוגל לתזמן את פעולותיו במדויק. ביצועים – הופעה טובה צריכה להיות בעלת רפלקסים מהירים, ריכוז רב ולא להראות סימני עצבנות במהלך האקט שלו.

 

מה זה מנטליסט?

מנטליסט הוא אדם שמבצע טריקים תוך שימוש במוחו הוא בעצם אמן חושים וטלפתיה, במקום איך הם מעבדים מידע חזותי וכיצד הם מבינים שפה. המנטליזם שלהם הוא פעולת השימוש במוחם כדי לבצע תחבולות כמו השמת יד, תעלולי קלפים, אשליה וקריאת מחשבות.

המילה "מנטלי" נובעת מהמילה הלטינית "מנטי" שמתורגמת ל"נפש". זוהי הגדרה רחבה, ולמרות שלאנשים שונים יש אמונות שונות לגבי מה שהופך טריק למנטלי, היא מהווה את הבסיס לתיאור טריק. על מנת להיות מנטליסט, אדם חייב להיות בעל יכולת נפשית.

 

איך להיות מנטליסט

ישנן דרכים רבות להפוך למנטליסט. ניתן ללמוד את המלאכה או לקרוא ספרים בנושא. אתה יכול גם להשתתף במרפאות ההדרכה של גילדת האשליות. קיימות גם מלגות ומלגות רבות ללימוד המלאכה. בהתחשב במגוון הרחב של מסלולי השכלה, הכשרה וקריירה אפשריים הפתוחים למנטליסטים, חשוב קודם כל להחליט איזה סוג של מנטליסט אתה רוצה להיות. המנטליסט יכול גם להפוך למקצוען באמצעות לימודים או באמצעות העסקה של ארגון המציע בחינות הסמכה והכשרה.

 

אילו טריקים מנטליים אתה מבצע?

הטריקים של המנטליסט מבוססים לרוב על זיכרון. ייתכן שהוא או היא יוכלו לבצע מספר טריקים ישנים שבוצעו לראשונה לפני מאות שנים, או שהם עשויים להשתמש בטכניקות מודרניות כדי לבצע טריקים חדשים מעוררי מחשבה. מנטליסטים רבים הם הוגים חזותיים, ולכן הם מסתמכים במידה רבה על חוש הראייה שלהם.

 

סוגי מנטליזם

ישנם סוגים רבים ושונים של מנטליזם, שניתן להתייחס אליהם כעל היכולת: לקרוא מחשבות – קורא מחשבות עשוי להיות מסוגל לקרוא מחשבות של מישהו, או "תיאוריית התודעה". זיהוי שקרים – קורא מחשבות טוב עשוי לזהות שקרים, למשל, על ידי הסתכלות על פניו של מישהו בזמן שהוא מדבר.

קסמים – מנטליסטים עושים גם קסמים, הנקראים לפעמים "טריקי מוח". מנטליסט טוב צריך להיות בעל מגוון מיומנויות שונות, כולל: בלשנות – על מנת לבצע קסמים מסובכים, המנטליסט צריך להיות מסוגל לחשוב מהר ולתקשר בבהירות. דיוק ותזמון – המנטליסט צריך להיות בעל זיכרון מדויק ולהיות מסוגל לתזמן את פעולותיו במדויק. ביצועים – הופעה טובה צריכה להיות בעלת רפלקסים מהירים, ריכוז רב ולא להראות סימני עצבנות במהלך האקט שלו.

 

לסיכום

בסופו של דבר, להיות מנטליסט זו בחירה מצוינת בקריירה. המבצעים טריקים מדהימים להפליא באמצעות המוח וכמה טריקים ישנים יחד עם טכניקות מודרניות. האתגר הגדול ביותר הוא בחירת מסלול הקריירה הנכון. אם אתה מעוניין בקריירה מאתגרת שבה אתה יכול לעשות שינוי, מנטליזם עשוי להיות המקצוע המושלם עבורך.

מנטליסט

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
איך לארגן מסיבת יום הולדת מוצלחת לילדים שלכם

איך לארגן מסיבת יום הולדת מוצלחת לילדים שלכם

הפקה של מסיבת יום הולדת לילדים עשויה להיות עניין מורכב. עובדה זו ידועה לנו, מכיוון…
יש לכם נכסים בחו"ל ואתם עומדים להתחתן? כדאי לעשות הסכם ממון!

יש לכם נכסים בחו"ל ואתם עומדים להתחתן? כדאי לעשות הסכם ממון!

בני זוג שמתכננים להתחתן בקרוב, צריכים לחתום על הסכם ממון במיוחד אם הם מחזיקים בנכסים…
4 דרכים לחגוג יום הולדת מדהים לילדה שלכם!

4 דרכים לחגוג יום הולדת מדהים לילדה שלכם!

אין כמו מסיבת יום הולדת כדי להרגיש אושר טהור! כל ילדה יודעת כי מסיבת יום…
4 רכבים מגניבים בדובאי שאין בארץ

4 רכבים מגניבים בדובאי שאין בארץ

דובאי, בירת הפאר והיוקרה של המפרץ הפרסי, נודעת בשוק הרכבים הייחודי והמגוון שלה. בעוד שבישראל…
Sitemap