חיפוש

7 ימי הולדת מעניינים במיוחד שיקסימו אתכם

היום יותר מתמיד, אחרי חודשים של אי ודאות ולקראת החזרה ללימודים, אנו מתקרבים לתחילתה של שנת לימודים חדשה לקטנים שלנו. אם יש יום אחד שנוכל לעשות אותו להכי מיוחד הוא את יום המיוחד שלהם, ולעשות אותו למקסים לנו ההורים וכייפי ומהנה לילדים.

רגע לפני תחילת שנת הלימודים החדשה, עונת החגים וכל הכאוס הצפוי של חודשים ספטמבר – אוקטובר, ריכזנו עבורכם את 7 הרעיונות הכי מגניבים ומתוקים שאפשר לעשות עבור הקטנים.

 

פיסול באוכל

ניתן למצוא ברחבי הרשת שפים וקונדיטורים שעושים הפעלת פיסול במתוקים: מרציפן, בצק סוכר, מאפינס ועוד. גם קינוח, גם יצירה, גם מגניב! מה עוד צריך?

 

קוסם

האומנות המסתורית אף פעם לא הפסיקה להיות טרנדית והיא כאן להישאר! לא משנה בני כמה אתם, באיזשהו שלב בחייכם הייתם במופע של קוסם. ההטעיה, הגילוי, הפליאה! קוסם לימי הולדת יכול להפוך את החגיגה למסקרנת, מצחיקה, מעניינת, מפחידה והכי הכי חשוב – מפתיעה!

 

יום הולדת במתחם נינג'ה!

עם עליית הטרנד והמודעות לכושר גופני, התכנית בטלוויזיה ורגעי ספורט בלתי נשכחים, יותר ויותר מתחמי מחשק בסגנון מסלול מכשולים נינג'ה נפתחים ברחבי ישראל. מסיבת יום ההולדת הופכת למהנה, מאתגרת עם אפשרויות למשחקי קבוצות, גיבוש ובעיקר שמחה עבור חתן/כלת היום הולדת והאורחים הנכבדים!

 

חגיגה במתחם קפיצה

ניתן למצא היום ברחבי הארץ מתחמי מקפצות רבים כמו "איי ג'אמפ". עם תפריט אוכל קליל טרם כל הפעילות, הילדים יוכלו לקפוץ ולרחף בין המקפצות השונות ובריכות הספוגים. רק שלא יתקעו בטעות על הגג!

 

קיר טיפוס

מתחמי הטיפוס השונים הם ממש לא רק למקצוענים ומטפסי הרים וותיקים. במתחמים אלו, מלבד מסעדות עם אוכל שמתאים לימי הולדת, כיבוד והשגחה מקצועית – יש הפעלות מגניבות, אקסטרימיות, תחרותיות וגם מקומות מנוחה בהתאם!

 

שף פרטי

כן, מה ששמעתם. לא צריך להיות חובב מזון מושבע שלא יכול בלי סטייק איכותי או התאמת יינות. ניתן למצוא שפים שעושים סדנאות בישול ואפייה, עם תפריט והפעלות המותאמות לפי גילאים. מגבש, כיף, טעים ומעניין!

 

ליצן!

ליצן בימי הולדת הוא ממזמן לא רק ליצן. הוא גם קומיקאי, גם עושה הפעלות, משתף את הילדים, מהדיר ושם את חוגגי היום הולדת במרכז וגורם להם להרגיש מיוחדים. הכי כיף!

 

הדבר החשוב ביותר

בסופו של דבר, מכל הרעיונות האלה, הכי חשוב שההפעלה המרכזית תהיה משהו שחוגג היום הולדת מתחבר אליו. נכון, ילדים לא בהכרח יודעים מה הם רוצים או אוהבים ותפקידם של ההורים הוא לחשוף אותם לדברים חדשים. לכן, אל תדאגו.

פיסול באוכל, סדנאות יצירה, נינג'ה הכי חשוב הוא לפתח ערכי חברות ויכולת הנאה מפעילות משותפת. כל שלב בהתפתחות הילד כולל בתוכו למידת קשרים חברתיים. ויום הולדת הוא ההזדמנות המושלמת, בגלל הטבעיות שבה זה קורה.

7 ימי הולדת מעניינים במיוחד שיקסימו אתכם

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
איך לארגן מסיבת יום הולדת מוצלחת לילדים שלכם

איך לארגן מסיבת יום הולדת מוצלחת לילדים שלכם

הפקה של מסיבת יום הולדת לילדים עשויה להיות עניין מורכב. עובדה זו ידועה לנו, מכיוון…
יש לכם נכסים בחו"ל ואתם עומדים להתחתן? כדאי לעשות הסכם ממון!

יש לכם נכסים בחו"ל ואתם עומדים להתחתן? כדאי לעשות הסכם ממון!

בני זוג שמתכננים להתחתן בקרוב, צריכים לחתום על הסכם ממון במיוחד אם הם מחזיקים בנכסים…
4 דרכים לחגוג יום הולדת מדהים לילדה שלכם!

4 דרכים לחגוג יום הולדת מדהים לילדה שלכם!

אין כמו מסיבת יום הולדת כדי להרגיש אושר טהור! כל ילדה יודעת כי מסיבת יום…
4 רכבים מגניבים בדובאי שאין בארץ

4 רכבים מגניבים בדובאי שאין בארץ

דובאי, בירת הפאר והיוקרה של המפרץ הפרסי, נודעת בשוק הרכבים הייחודי והמגוון שלה. בעוד שבישראל…
Sitemap