חיפוש

טיסות לדובאי – איך מוצאים את הכרטיס הזול ביותר?

מתכננים חופשה בדובאי ולא רוצים לסיים אותה עם חור בכיס? כרטיסי טיסה הם אחד הרכיבים המשמעותיים מבחינת עלויות (במיוחד אם טסים בהרכב משפחתי) ולמרבה השמחה, יש לא מעט דרכים להוזיל אותו. איך עושים את זה? ריכזנו לפניכם כמה טיפים שימושיים. טיסה נעימה!

 

טיסה זולה לדובאי – בהחלט אפשרי!

דובאי נתפסת בעיניי רבים כיעד הנופש האולטימטיבי, אבל היא יכולה להיות יקרה למדי. עם תכנון מוקדם, תוכלו ליהנות מחופשה זולה משמעותית ולא פחות מפנקת ועל הדרך לחסוך לא מעט זמן. נשמע טוב מדי בכדי להיות אמיתי? כדאי שתאמינו… עושים את זה ממש ככה.

 

אל תחכו לדקה ה – 90

יש לא מעט טיסות זולות לדובאי והחוכמה היא לדעת למצוא אותן. ככל שתחכו עם הזמנת הכרטיס, המחירים יעלו – המחירים הזולים ביותר מופיעים בטווח של 3-6 חודשים לפני ההמראה, כך שגם אם אתם ספונטניים, לא כדאי לכם להתמהמה.

בנוסף, כדאי לבצע את ההזמנה במהלך השבוע (ימים ראשון-רביעי) ולא לחכות לסופ"ש ואם אפשר – עשו זאת במצב "אנונימי" (Incognito) ולאחר שמחקתם את קבצי העוגיות מהמחשב.

 

גלו גמישות

לפעמים הבדל של יום, ואפילו של כמה שעות, יכול להיות משמעותי מבחינת עלות כרטיסי הטיסה. לכן, אם תהיו גמישים בתאריך הטיסה, שעת הטיסה וסוג המטוס, יפתח בפניכם עולם שלם של כרטיסים בטווח מחירים רחב. נכון, אולי לא תגיעו בדיוק בדיוק בשעה שרציתם, אבל אם החסכון עולה על מחיר של עוד לילה במלון – למה לא?

 

בצעו סקר שוק

איתרתם טיסה זולה? נסגרתם על תאריך ספציפי? מעולה. כעת השוו בין חברות התעופה השונות כי המחירים יכולים להיות שונים בתכלית. בהקשר זה, אל תשכחו לבדוק מה כל חברה מציעה כדי שלא תופתעו בשדה התעופה עם חיובים שלא תכננתם להוציא.

 

טוסו "לייט"

אנחנו יודעים שאתם אוהבים לטוס עם מזוודה, במיוחד ליעד שופינג מוצלח כמו דובאי. אבל האם באמת יש לכם צורך במזוודה לכל נוסע? כנראה שלא. אם יש לכם אפשרות לטוס לייט (רק עם כבודת יד) תוכלו לחסוך לכל הפחות 60 דולר לכל כיוון ואם אתם בכל זאת רוצים מזוודה, עשו חישוב של כמה מזוודות אתם צריכים ותחסכו בגדול.

 

כרטסו בנפרד

הטיפ האחרון קצת טריקי, כיוון שייתכן ולא תשבו ביחד בטיסה (אלא בתוספת תשלום, או קצת מזל). אם זו לא בעיה מבחינתכם – כרטסו בנפרד. תופתעו לגלות שאם תזמינו את כרטיס הטיסה לכל נוסע בנפרד (לעומת הזמנה של כמה כרטיסים ביחד) תיהנו מהתעריף הנמוך ביותר הזמין לכל כרטיס, מה שיסתכם בסכום לא מבוטל.

לסיכום, יש שלל דרכים להוזיל את כרטיס הטיסה לדובאי וגולת הכותרת היא היערכות מוקדמת. האמינו לנו, זה קל משנדמה לכם והחסכון? היסטרי. נסו ותופתעו לטובה.

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
טיסות לדובאי - איך מוצאים את הכרטיס הזול ביותר?

טיסות לדובאי - איך מוצאים את הכרטיס הזול ביותר?

מתכננים חופשה בדובאי ולא רוצים לסיים אותה עם חור בכיס? כרטיסי טיסה הם אחד הרכיבים…
עם איזו חברה כדאי לטוס ללוס אנג'לס

עם איזו חברה כדאי לטוס ללוס אנג'לס

לוס אנג'לס מהווה את שער הכניסה לחוף המערבי, תוכלו להגיע משם להוליווד, לבברלי הילס, לסאן…
עם איזו חברה כדאי לטוס לטוקיו

עם איזו חברה כדאי לטוס לטוקיו

יפן, ארץ השמש העולה, מושכת אליה תיירים ואנשי עסקים ישראלים מזה שנים וביתר שאת בחמש…
Sitemap