חיפוש

כמה זמן לוקחת הפלגה לחופשה בקפריסין

קפריסין היא יעד החופשה הכי קרוב לישראל והיא מציעה לישראלים חופים לבנים, ים רגוע, אוכל מצויין ומחירים נוחים כאשר בכל קיץ המוני ישראלים בוחרים לנפוש בה. רוב התיירים מישראל מגיעים לקפריסין בטיסה מאחד משדות התעופה בארץ, חלק קטן יותר בוחר להגיע לשם בשיט, כמה זמן לוקחת הפלגה לחופשה בקפריסין ומה האפשרויות שעומדות בפניכם? את כל זה נסביר בהמשך.

יעדי השיט בקפריסין 

לימסול – עיר החוף הגדולה ביותר בקפריסין, אל העיר מגיעים מדי שנה כחצי מליון תיירים, תוכלו למצוא בה עתיקות מימי הרומאים וחופי ים ארוכים ומזמינים. לימסול ידועה בטברנות המצויינות שלה ובאוזו שנמזג לכל דורש. 

לרנקה – העיר השלישית בגודלה בקפריסין, היא נחשבת לעיר הכי קוסמופוליטית בקפריסין ותוכלו למצוא בה מוזיאונים מדהימים, ברים, אוכל מקומי אותנטי ואוכל בין לאומי מצויין, בעיר שוכנים מספר רב של עתיקות ומבנים מרשימים. לרנקה מציעה לצוללנים כמה מיעדי הצלילה הכי יפים בים התיכון ותוכלו למצוא במימיה ספינה טרופה משנות ה-80 שהפכה למערכת אקולוגית ימית משגשגת.

הפלגה בקרוז לקפריסין

אחת האופציות הפופלאריות ביותר בקרב הישראלים שיוצאים לחופשה בקפריסין היא הפלגת קרוז, לרוב אוניות הקרוז יוצאות מנמל חיפה ומגיעות בתוך כיממה לקפריסין, האורחים יכולים לצאת לסייר בקפריסין לאורך היום ובערב חוזרים לספינה. שיט בקרוז נחשב למפנק ולרוב מבוצע על בסיס הכל כלול. חשוב לציין שברוב המקרים הקרוז מגיע לקפריסין רק ליום אחד ולאחר מכן ממשיך ליעד אחר בים התיכון כמו רודוס או כריתים. המחירים של קרוז מסוג זה נעים לרוב בין 320 ל-400 יורו לאדם בחדר זוגי.

הפלגה לחופשה בקפריסין

הפלגה לקפריסין ושהות בקפריסין עצמה

אפשרות אחרת היא שכירת יאכטה למספר ימים ויציאה לקפריסין באמצעותה. לרוב חבילות השיט האלה אורכות כחמישה ימים, ההגעה לקפריסין והחזרה ממנה לוקחות כיממה מה שמשאיר לנוסעים כשלושה ימים בקפריסין. לרוב במסעות השיט הללו הנוסעים לומדים על הפלגות ועל שיט ביאכטות, נהנים מדיג וכן חווים את קפריסין עצמה. עלות היאכטות הללו משתנה בהתאם לסוג היאכטה ולכמות האנשים שניתן להכיל בה, יאכטה ל-8 אנשים עולה כ-13,500 ש"ח ויאכטה ל-11 אנשים עולה כ-15,600 ש"ח. חשוב לציין שבהפלגות מסוג זה חברת ההפלגה לא דואגת לאוכל שתייה ובידור לנוסעים ולכן יש לקחת הוצאות נוספות בחשבון.

בניגוד למה שאולי הייתם מצפים אין חברות שמציעות כיום שיט מעבורת לקפריסין, כלומר ספינה שתשמש מעין אוטובוס ימי לטובת הפלגה לקפריסין. כל החברות שמציעות שיט לקפריסין עושות זאת במסגרת חבילה תיירותית בלבד.

חופשה בקפריסין היא חופשת הקיץ האולטימטיבית, אם אתם רוצים לחוות חופשה מסוג אחר תוכלו להנות משיט לקפריסין, חוץ מהחוויות שתחוו בקפריסין עצמה תוכלו להנות מספינות הקרוז החדישות על כלל מתקניהן או מחוויה ימית אמיתית על אחת מהיאכטות היוקרתיות שמציעות מסע שיט לקפריסין. בכל מקרה, וגם אם תבחרו לטוס לשם חופשה בקפריסין היא מתכון מובטח להנאה.

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

עיר הבירה שלנו נחשבת למוקד תיירות פופולרי לא רק בקרב תושבי ישראל אלא עבור תיירים…
5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

טג'יקיסטן היא מדינה קסומה ומסתורית ומתוך כך הטבע בה הפך פראי וחייתי, ועובדה זו ניכרת…
העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

דהב היא עיירה הנמצאת כשעתיים נסיעה דרומה מגבול טאבה. בעוד שברוב החופים הצפוניים לדהב התיירות…
מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

אם גם אתם מתכננים להגיע לארץ השמש העולה, הכנו בעבורכם צ'ק ליסט למתכננים טיול ליפן.…
Sitemap