חיפוש

העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

דהב היא עיירה הנמצאת כשעתיים נסיעה דרומה מגבול טאבה.

בעוד שברוב החופים הצפוניים לדהב התיירות העיקרית היא תיירות ישראלית, דהב מוכרת בעולם כולו בשל אתרי הצלילה המיוחדים שלה ועל כן התיירות בה מגוונת מאוד.

אמנם צלילה ובעיקר ספארי צלילה הן האטרקציה העיקרית של דהב, אך היא אינה הבלעדית. רבים באים לדהב לא בשביל לצלול אלא בשביל להנות מהטיילת האטרקטיבית שלה המלאה בחנויות בגדים, ציוד צלילה, תיקים, תכשיטים, רהיטים וכמובן מסעדות ובתי קפה עם מרפסות הצופות לים ואוכל מכל העולם.

אם אתם מגיעים בסוף השבוע יתמזל מזלכם! כל שישי ישנו שוק אוכל עם מאכלים מקומיים מה שאומר הרבה מאפים והרבה מתוקים.

 

אתרי חובה בסביבה

מדהב ניתן גם להגיע בקלות למספר מקומות שהם חובה לראות בסיני כמו הלגונה הכחולה וראס אבו גלום וניתן לצאת מדהב לטרקים בואדי אל קאני ו-ואדי אבו חשייב, אך גולת הכותרת של דהב היא ללא ספק הצלילה.

5 ק"מ צפונית לדהב נמצא אתר הבול הול – שכשמו כן הוא – חור כחול, צמוד לחוף היורד לעומק של 130 מטר, כאשר בעומק של 60 מטר ישנה תעלה המחברת את הבלו הול לים. האתר הייחודי בצורתו נחשב גם לאחד אתרי הצלילה המסוכנים ביותר למי שמנסה לחצות את התעלה, אך הוא עדיין ברשימת האתרים המובילים ביותר לצלילה בעולם כולו, ואם לא תנסו לעבור את התעלה תהנו מצלילה מיוחדת, מגוונת, מהנה ובטוחה.

מעבר לבלו הול ניתן למצוא בדהב אתרי צלילה רבים נוספים כמו גן הצלופחים, הפעמונים, הקניון, ריף רקס, ראס אבו הלל ועוד רבים.

 

איפה ישנים?

אפשרויות הלינה בדהב מגוונות; אמנם לא תוכלו למצוא חושות בדהב ובשביל חושות תיאלצו לנסוע לראס אבו גלום, אך ישנן דירות בדהב אותן ניתן לשכור לפי יום / שבוע / חודש במחירים אטרקטיביים לאלו המעדיפים אופציות זולות יותר ממלונות והאפשרות למטבח בו ניתן לבשל. הדירות בדהב יכולות להיות סטודיו עצמאי או בקומפלקס דירות נופש והם יכולים להיות וילות מפוארות וכל מה שבטווח בין זה לזה. ברובן הגדול של הדירות בדהב יש ווייפיי חזק וטוב, כך שהן אופציה מוצלחת עבור אנשים הרוצים לשהות בסיני ולעבוד מרחוק.

בנוסף להיצע הדירות הרב ישנם גם מלונות בדהב מ-3 ועד 5 כוכבים, אשר יאפשרו לכם להתפנק לחופיו של ים סוף ולסעוד ברמה גבוהה מאוד.

ישנם גם מלונות זולים כך שתוכלו להישאר בדהב גם אם אתם עם תקציב נמוך, או להתרחק ממרכז דהב לכיוון משראבה ואסאלה – השבטים הבדואים בצפון דהב, שם ניתן למצוא דירות זולות יותר, אשר רובן מוצעות עם אופניים איתן ניתן להגיע למרכז העיר ב-10 דקות. כל המלונות והדירות נמצאים במרחק קליק והזמנה מראש, דבר שמאוד כדאי לעשות במיוחד בעונה.

בדהב עברית היא לא שפה נפוצה כמו ערבית, בניגוד לכל רצועת החוף במצפונה לה, בדהב אנגלית מדוברת הרבה יותר שכן התיירים בה מכל העולם, במיוחד מרוסיה, אולי הפרט הזה גורם לה להרגיש הרבה יותר חו"ל מעיירות כמו טאבה או נואיבה, וזה חלק מהקסם שלה שמושך אליה גם ישראלים אשר רוצים להתרחק מבלי להתרחק יותר מדי.

 

צלילה בים

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

עיר הבירה שלנו נחשבת למוקד תיירות פופולרי לא רק בקרב תושבי ישראל אלא עבור תיירים…
5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

טג'יקיסטן היא מדינה קסומה ומסתורית ומתוך כך הטבע בה הפך פראי וחייתי, ועובדה זו ניכרת…
העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

דהב היא עיירה הנמצאת כשעתיים נסיעה דרומה מגבול טאבה. בעוד שברוב החופים הצפוניים לדהב התיירות…
מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

אם גם אתם מתכננים להגיע לארץ השמש העולה, הכנו בעבורכם צ'ק ליסט למתכננים טיול ליפן.…
Sitemap