חיפוש

יש לכם נכסים בחו"ל ואתם עומדים להתחתן? כדאי לעשות הסכם ממון!

בני זוג שמתכננים להתחתן בקרוב, צריכים לחתום על הסכם ממון במיוחד אם הם מחזיקים בנכסים בחו"ל. לאחרונה גילינו שיש חוסר מודעות משווע בנושא, כך שהחלטנו להעלות את המדריך הנוכחי לרשת שירכז את כל המידע הרלוונטי. קראו את השורות הבאות בעיון ותגלו למה זה כל כך חשוב לחתום על ההסכם ואיך תעשו זאת על הצד הטוב ביותר.

 

הסכם ממון – מה זה בכלל?

בחרנו להציג תחילה הסבר קצר אודות הסכם הממון, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שאתם יודעים במה מדובר. נציין שזהו סוג של חוזה שנחתם ביניכם לבין בין הזוג, במטרה לחלק את הרכוש שתצברו עם השנים (וזה שצברתם עד היום) במידה ותתגרשו או שאחד מכם ילך לעולמו. ההסכם מפרט באופן מעמיק את התפקידים והאחריות שכל אחד מכם יצטרך לקחת במידת הצורך, לדוגמא:

  • חלוקה הוגנת של הנכסים בחו"ל
  • תנאי התשלום של משכנתא וחובות (במידה ויש)
  • חלוקת השקעות ועוד

הסכם ממון

למה חשוב לחתום על הסכם ממון במצב שכזה

חתימה על הסכם ממון הינה חיונית עבורכם, מכיוון שזו תעגן את חלוקת הנכסים שברשותכם, כך ששניכם תצאו מרוצים. מי שקראו את המדריך שנקרא הסכמי ממון – 5 עובדות שלא ידעתם, וודאי יודעים שחלוקה זו מקנה שקט נפשי במהלך החיים המשותפים ומאפשרת להגן על האינטרסים של שני בני הזוג במקרה של פרידה.

 

איך עושים את זה?

חתימה על הסכם ממון אינה עניין של מה בכך. מדובר בתהליך שמחייב הסתייעות מצד עורך דין מוסמך שבקיא בנושא. חשוב שתדעו זאת, משום שחתימה על הסכם אקראי שייערך בין בני הזוג בלבד, עשוי להתגלות כנייר מיותר. כלומר, לא יהיה לו תוקף במידה והשניים יתגרשו. שכן, חתימתו של עורך הדין ומסירת המסמך לגורמים רלונטיים בתחום המשפט מקנה לו תוקף משפטי.

 

טיפים לבחירת עורך דין מתאים

פנייה לעורך דין שילווה אתכם בעת החתימה על הסכם ממון צריכה להתבצע תוך מחשבה מעמיקה בנושא. שכן, יש היצע רחב של עורכי דין ולא כולם מעניקים שירות מקצועי באופן זהה. ההמלצה שלנו היא לפנות לבני זוג שהסתייעו בעורך דין בעבר ולשמוע את חוות דעתם. שימו לב, תוכלו לקרוא חוות דעת בפורומים משפטיים או בלשונית הביקורות של גוגל, אם תרצו לקבל את המידע מבלי להיחשף.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את החשיבות שבחתימה על הסכם ממון במידה ויש לכם נכסים בחו"ל. כעת ברור לכם שתצטרכו לחתום על המסמך המשפטי שיקנה לכם ביטחון ושקט נפשי לאורך כל שנות הזוגיות. שכן, החתימה תאפשר לכם לדעת שניתן יהיה לחלוק את הנכסים באופן שווה במידה ותחליטו להיפרד בהמשך. נאחל כעת שתבחרו בעורך דין מומלץ שילווה אתכם במקצועיות, עד קבלת המסמך החתום.

נכסים בחול על נישואין

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
איך לארגן מסיבת יום הולדת מוצלחת לילדים שלכם

איך לארגן מסיבת יום הולדת מוצלחת לילדים שלכם

הפקה של מסיבת יום הולדת לילדים עשויה להיות עניין מורכב. עובדה זו ידועה לנו, מכיוון…
יש לכם נכסים בחו"ל ואתם עומדים להתחתן? כדאי לעשות הסכם ממון!

יש לכם נכסים בחו"ל ואתם עומדים להתחתן? כדאי לעשות הסכם ממון!

בני זוג שמתכננים להתחתן בקרוב, צריכים לחתום על הסכם ממון במיוחד אם הם מחזיקים בנכסים…
4 דרכים לחגוג יום הולדת מדהים לילדה שלכם!

4 דרכים לחגוג יום הולדת מדהים לילדה שלכם!

אין כמו מסיבת יום הולדת כדי להרגיש אושר טהור! כל ילדה יודעת כי מסיבת יום…
4 רכבים מגניבים בדובאי שאין בארץ

4 רכבים מגניבים בדובאי שאין בארץ

דובאי, בירת הפאר והיוקרה של המפרץ הפרסי, נודעת בשוק הרכבים הייחודי והמגוון שלה. בעוד שבישראל…
Sitemap