חיפוש

המקומות המומלצים ביותר למופעי מוסיקה בשנת 2021

מגפת הקורונה שהשתלטה על עולמנו, והשביתה תחומי עיסוק רבים, נתנה לאמנים השונים זמן רב לכתוב וליצור חומרים חדשים.

עכשיו, לאחר שנתיים בהן לא הופיעו, הם מוכנים להתפוצץ על הבמה.

השאלה היחידה היא – על איזו במה? ידוע שהמקום בו נערך המופע משפיע בצורה משמעותית על הצלחתו. במאמר זה, נציג לפניכם את המקומות המומלצים ביותר למופעי מוסיקה.

 

האנגר 11

האנגר 11 הוא אולם הופעות ומועדון לילה הממוקם בנמל תל אביב. ההאנגר הוא מהמקומות הידועים והמוכרים בישראל, ולא לחינם. האנגר 11 מאפשר לכם לחוות חוויה ברמה בינלאומית, קרוב לבית. הצהרות אלה מגובות בתאורה ייחודית, סידור אולם פרטני, במה ענקית, והגברה אימתנית, מהטובות שנשמעו בארץ. בשל כל אלה, האנגר 11 הוא פסגה של ממש. הופעה במקום מהווה עבור אמן חתימה ואישור סופיים לכך הוא בליגה של הגדולים. אביב גפן, איתי לוי, משינה, ושירי מימון הם רק חלק קטן מרשימת השמות הגדולים הנמצאים בלוח ההופעות של המקום.

 

היכל מנורה

היכל מנורה מבטחים הוא היכל כדורסל ובידור אשר נמצא בשכונת יד אליהו בתל אביב. בשל העובדה שההיכל הוא גם היכל כדורסל, הוא מכיל מספר מקומות גבוה מאוד בשביל הופעה – 10,383 מושבים. ההיכל הוא אחד מהמוכרים והנחשבים ביותר בישראל, ובין היתר, בגלל האקוסטיקה הנדירה שיש בהיכל, אשר הופכת אותו לאחד ההיכלים הטובים ביותר לאירוח מופעי מוסיקה.

 

רדינג3

רדינג3 הוא חלל אירועים והופעות הממוקם בצפון נמל תל אביב. שטח החלל הפנימי הוא 980 מטרים רבועים, והוא מורכב מ- 3 פלטפורמות, אשר מאפשרות חופש יצירתי בתכנון כל אירוע. הגמישות המתאפשרת בשל 3 הפלטפורמות הופכת כל אירוע אשר מתקיים במקום לייחודי ושונה מקודמו. המקום מתהדר בבמה ענקית, ובמערכות סאונד ותאורה מהמתקדמות בעולם. בשילוב כל הגורמים האלה, ניתן לומר בביטחון שאירוע שמתקיים ברדינג3 לא יאכזב אתכם, ואף יעלה על הציפיות שלכם.

 

פיס ארנה

בסופו של דבר, הגענו להיכל פיס ארנה, ההיכל היחיד ברשימה שלנו שלא ממוקם בתל אביב. מדובר בהיכל המוכר והידוע ביותר בבירה. ההיכל הוא ביתה של קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים, והוא ההיכל הגדול ביותר בארץ, ובו 11,000 מושבים. על פי ההגדרה, מדובר באולם רב תכליתי, המסוגל לארח כל סוג של הופעה, אירוע, ומשחק כדורסל. אם כל זה לא מספיק, האולם ממוקם באזור המבוקש והתוסס ביותר בירושלים. אם תחליטו להגיע למופע מוסיקה באולם פיס ארנה ירושלים, צפו לחוויה בלתי נשכחת.

 

סיכום

אם אתם רוצים ללכת להופעה, אבל מפחדים להתאכזב, תוכלו להגיע לכל אחד מהאולמות והייכלים שהצגנו לפניכם, והניח בצד את החששות, משום שלא תתאכזבו. המקומות הללו, מצויידים כולם ברמה הגבוהה ביותר, והם ידועים בהופעות המוצלחות שהם מארחים. כל שנשאר לכם הוא לבחור את המקום שאליו תרצו להגיע, ולרכוש כרטיסים להופעות המעולות המתקיימות בכל אחד מהמקומות שהצגנו לפניכם.

 

אירוע זמר

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
ללכוד את הקסם: המדריך האולטימטיבי לתיירות וצילום מגנטים

ללכוד את הקסם: המדריך האולטימטיבי לתיירות וצילום מגנטים

בעידן של סיפוקים מיידיים ומזכרות מותאמות אישית, הרעיון של צילום מגנטים באירועים צץ כדרך ייחודית…
מבקרים בארץ? הנה המתנות שכולם מחכים להן בחו"ל

מבקרים בארץ? הנה המתנות שכולם מחכים להן בחו"ל

אם אתם מתכננים לבקר בארץ, כדאי שתדעו שעליכם לערוך רשימה מראש ולציין בה את המתנות…
משוחרר? הנה כמה יעדים שווים לטיול אחרי צבא

משוחרר? הנה כמה יעדים שווים לטיול אחרי צבא

אם אתם קרובים לשחרור או כבר משוחררים טריים, והמושג ׳טיול אחרי צבא׳ קורץ לכם, כדאי…
האם מגיע פטור ממס הכנסה לאמהות חד הוריות?

האם מגיע פטור ממס הכנסה לאמהות חד הוריות?

הורות יחידנית היא אתגר לא פשוט הטומן בחובו קשיים חינוכיים, נפשיים וכלכליים. עבור אמהות חד…
Sitemap