חיפוש

המדריך למוזיאון הוותיקן ברומא

מבקרים ברומא בקרוב? אתר היסטורי אשר הוא בגדר ביקור חובה הוא ללא ספק מוזיאון הותיקן. במאמר הבא נציג לכם את המדריך המלא לביקור במוזיאון: היכן הוא ממוקם, מהי העלות ומהם הזמנים המומלצים בהם מומלץ לבקר.

מוזיאון הוותיקן ברומא – אתר חובה

מוזיאון הוותיקן הממוקם במתחם הוותיקן ההיסטורי ברומא נחשב לאחד המוזיאונים הגדולים באיטליה ובעולם, והוא מושך אליו מדי שנה מיליוני מבקרים. מדובר באתר חובה בעבור חובבי היסטוריה ואומנות, זאת לאור העובדה כי מדובר במתחם של מוזיאונים אשר מאגדים תחתם מיצגים הסטורים ורבי משמעות בעבור התרבות הנוצרית, והאומנות בפרט. המוזיאונים המוכרים מביניהם הינם הקפלה הסיסינטית המציגה את אומנות הרנסנס, מוזיאון קיאראמונטי המציג פסלים רומיים ,מוזיאון גרגוריאנו אטרוסקו המציג כלים עתיקים מהתקופה הרומית המפוארת וכן מוזיאון רגוריאנו אג’יציו המציג כלים ואומנות מהתקופה המצרית. מדובר בקצה המזלג, ולכן אם אתם מתכננים בקרוב ביקור ברומא,אתר חובה עליו יש לסמן ווי הוא כמובן המוזיאון. במאמר הבא נציג בפניכם את המדריך המלא לביקור במוזיאון, כך שתוכלו להיות מוכנים לקראת חוויה בלתי נשכחת ומעוררת השתאות בדמות ביקור במוזיאון תרבותי, היסטורי ואומנותי.

אנשים מטיילים

ביקור במוזיאון הותיקן – מה חשוב לדעת?

מוזיאון הוותיקן ממוקם בכתובת Viale Vaticano, 00165 Roma RM, Italy. שעות פעילות המוזיאון הינן בכל יום בין השעות 09:00-16:00, אולם בעת מיסות של האפיפיור המוזיאון סגור, ולכן יש לוודא בעת הזמנה המוזיאון פתוח. מומלץ לתכנן מראש את הביקור באמצעות מדריך אשר ילווה אתכם ויסביר אודות יצירות עתיקות וכן על ההיסטוריה הכללית של מבנה המוזיאון אשר הוקם במאה ה 16, ומאז נשמר בשלמותו. בשנים האחרונות החל הותיקן לבצע שיפוצים במתחם, בכדי לספק לקהל הרחב מענה וכן בכדי לשמר את העתיקות ההיסטוריות באופן מושלם. ביקור במוזיאון מומלץ באמצעות מדריכים מקומיים או ישראלים, או באמצעות ליווי באמצעות קלטות אודיו, כפי שנפרט כעת.

הזמנת כרטיסים לותיקן

הזמנת כרטיסים לוותיקן מתבצעת באמצעות האתר הרשמי https://wize-travel.blogspot.com. במידה והנכם מגיעים עם ילדים, יש לקחת בחשבון כי התורים לכניסה למוזיאון עשויים לקחת זמן רב, ולכן מומלץ לרכוש כרטיסים למוזיאון המקנים אפשרות לדילוג תור. מדובר בכרטיסים יקרים יותר, אולם הם משתלמים מאוד בעבור אלו אשר רוצים לקצר זמנים ולהיכנס בזריזות, בעיקר בזמן שיא של עשרות אלפי תיירים אשר פוקדים את האתר. בנוסף, ניתן לבצע רכישה של כרטיסים הכוללת גם הדרכת אודיו, לצורך קבלת הסבר מתורגם. מבחינת העלות, כרטיס למבוגר יעלה כ 17 יורו בתוספת של עמלת מכירה בגובה 4 יורו, ואילו בעבור ילדים מדובר במחיר מוזל, כאשר ילדים מתחת לגיל 6 יכולים להיכנס בחינם. מומלץ לבחון באתר את ההנחות והמבצעים הניתנים בעבור סטודנטים, נכים ובני נוער. את הכרטיסים יש להזמין מבעוד מועד, עם עדיפות לחודש וחצי מראש.

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו

הלגונה הכחולה בסיני – גן עדן עלי אדמות

סיני כולה מרגישה כמו סוג של גן עדן – הרים זהובים, מים כחולים והמון המון…
6 דברים לעשות בדובאי ב- 2020

6 דברים לעשות בדובאי ב- 2020

כולם רוצים לנסוע לדובאי, עכשיו שאנחנו יכולים. העיר הייחודית הזו כוללת המון אטרקציות, ואינספור דברים…
3 אטרקציות שוות בלאוס

3 אטרקציות שוות בלאוס

כל ישראלי יודע שאחרי הצבא רוב הישראלים נוסעים או לדרום אמריקה או למזרח אסיה. לכן,…

באילו יעדים ניתן לבקר ביורו 2020 ?

אליפות אירופה בכדורגל, או בשמע הנפוץ יותר – היורו, הוא אחד ממפעלי הכדורגל הגדולים ביותר…
Sitemap