חיפוש

המדריך לטיול יום במדריד

ביום טיול במדריד תוכלו לראות אתרים רבים, לטעום אוכל טוב ולחוות חוויות מיוחדות, אם תרצו להספיק את כל מה שנציע ביום אחד מצפה לכם יום עמוס ומהנה, אנו מתייחסים ליום טיול ככזה שנפתח מוקדם בבוקר ומסתיים בשעות הערב המאוחרות לכן תצטרכו להיות במדריד לפחות בלילה שלפני הטיול. קבלו את המדריך לטיול יום במדריד. 

הערה – שעות הפתיחה של כמה אטרקציות תלויות בעונות השנה ועל כן ייתכן שתאלצו לבצע שינויים במסלול בהתאם לשעות הפתיחה והסגירה.

המדריך לטיול יום במדריד

אלה המקומות שחייבים לראות במדריד

מוזיאון פראדו

את הטיול כדאי להתחיל במוזיאון פראדו – גולת הכותרת של ביקור במדריד. היות ואתם קצרים בזמן עדיף שתתרכזו בכמה מיצירות המופת שקיימות במוזיאון, כמו לאס מנינאס של ולסקז. כדאי לבדוק מראש מה היצירות שתרצו לראות ולהתעכב אליהם ולתכנן את הסיור בהתאם. נסו לשהות במוזיאון כשעה ולא יותר משעה וחצי. אם אתם מגיעים למקום ולא לחוצים בזמן תוכלו להנות מחצי יום במוזיאון. 

ביום ראשון בבוקר תצפו לתורים ארוכים של מבקרים בכניסה למוזיאון לאור העובדה שהכניסה אליו בבוקר זה היא בחינם. בשאר הימים עלות הכניסה למוזיאון נעה בין 7.5 יורו ל-24 יורו בהתאם למיצגים שתרצו לראות.

הגנים הבוטניים של מדריד

ממש בצמוד למוזיאון, תוכלו למצוא גנים בוטניים יפים עם מזרקות ובריכות שיוצרות תחושת רוגע ושלווה בתוך המולת העיקר. הגן נפתח בשנת 1755 על ידי שארל השלישי ויש בו מעל ל-650 מיני צמחים. במהלך השיטוט במקום תוכלו לצפות במגוון רחב של פרחים, שיחים ועצים עתיקים שישכיחו ממכם את העובדה שאתם משוטטים באחת הערים הגדולות והעמוסות באירופה. עלות הכניסה לגנים היא 4 יורו.

פאסאו דל פראדו

שדרה שנבנתה על ידי שארל השלישי במאה ה-18, מדובר בפנינת חן מוצלת, בשדרה שתולים עצים רבים שיוצרים קשת ירוקה ענקית מעליה, מדובר בשדרה היפה ביותר בעיר ואולי אף בכל ספרד. בפאסאו דל פראדו יש מגוון רחב של בתי מלון יוקרתיים כמו הריץ, מוזיאונים כמותיסן והפרדו והוא מהווה תזכורת לימי האימפרייה הספרדית של המאות ה-18 וה-19.

Congreso de Diputados

במרחק הליכה מפסאו דל פראדו תוכלו למצוא את בית הפרלמנט הספרדי, מדובר במבנה מרשים עם חזית ניאו-קלאסית יפה, מחוצה לו תמצאו עמודי גרניט ופסלי אריה מברונזה. בית הפרלמנט הוקם באמצע המאה ה-19 ותוכנן על ידי פסקאל קולומר. על חזית הבניין תוכלו למצוא עדויות לקליעים כתוצאה מניסיון הפיכה צבאית בשנת 1981. ביום שבת ניתן להיכנס ולסייר במקום ולשם כך תצטרכו להביא עמכם דרכון.

אתנו דה מדריד

מעוז תרבות ספרדי מהמאה ה-19 אשר נותן הרגשה כאילו אתם משוטטים בהיסטוריה. כנסו פנימה ובקשו בנימוס לראות את טרקליני עץ המהגוני המרשימים את הנברשות הגבוהות והעתיקות ותוכלו לדמיין שאתם נמצאים בתקופה זמן אחרת. כמה מהסופרים הידועים והמפורסמים ביותר של האומה הספרדית נהגו לבלות שם ובקומה העליונה שוכנת ספרייה מרשימה במיוחד שהכניסה אליה מוגבלת לחברים בלבד. אם תרצו תוכלו להציץ אל הספרייה דרך דלת הזכוכית.

קאזה מוזיאו דה לופ דה וגה

מדובר ככל הנראה במוזיאון הקטן ביותר במדריד, המבנה שהוקם בימי הביניים השתמר היטב ושימש כביתו של המחזאי המפורסם ביותר של ספרד, לופה דה וגה, הבית משמש כמוזיאון ששופך אור על חייו של המחזאי המפורסם. כדאי להזמין מקום מראש מכיוון שיש מגבלות על כמות המבקרים בו מדי יום.

La Mallorquina Pastelería

קחו הפסקה ותנו לרגליכם מנוחה בבית הקפה הסודי למדי בקומה העליונה של לה מיורקינה פסטלריה, האווירה הנינוחה במקום מנוגדת לאווירה התוססת וההומה של הבר ששוכן בקומה התחתונה של המבנה. בבית הקפה תוכלו להנות מקפה נהדר וממגוון רחבשל מאפים טעימים. אתם חייבים לטעום אנסמיידה, מאפה פופלארי שמגיע מהאיים הבלאריים

פוארטה דל סול

מדובר במרכז העירוני של מדריד, המקום צפוף ויכול להזכיר לכם את הטיימס סקוור בניו יורק או את הפיקדילי בלונדון, בכיכר ניצב שעון מהמאה ה-18 שבישר לאורך שנים רבות על חגיגות השנה החדשה. פוארטה דל סול נחשב למרכז הגיאוגרפי של המדינה. הכיכר כולה שופצה בסגנון מודרני עם בטון חשוף קשתות פלדה ומספר כניסות לתחנת המטרו ששוכנת מתחת לכיכר.

פלאזה מאיור

הכיכר המפורסמת ביותר בספרד הייתה לאורך השנים מוקדם לאירועים רבים, הפיכות הפגנות והתכנסויות של אזרחים. הכיכר הוקמה במאה ה-15 ומארחת הופעות, תערוכות, פסטיבלים ואירועים לכבוד חג המולד. במקום נמצאים ציירים רבים שישמחו לצייר דיוקן שלכם בתוך מספר דקות, בסביבת הכיכר תוכלו למצוא חנויות רבות ואפשרויות שופינג מגוונות. מדי יום ראשון תוכלו להנות משוק בולים ומטבעות שמתכנס בכיכר.

Casa Lucio 

שבו לארוחת צהריים בקאסה לוסיו אחד מהמקומות האהובים על המלך חואן קרלוס ומקום שאירח אורחים מכובדים רבים כמו כוכבי קולנוע, ראשי מדינות ושחקני כדורגל. אחת מהמנות המומלצות ביותר במסעדה היא מנת ה-huevos estrellados, מנה המורכבת מביצים ותפוחי אדמה מטוגנים ששוכללה על ידי הטבחים במקום עד כדי יצירת אמנות. בנוסף, אנו ממליצים להזמין כמנה עיקרית סטייקים שהם מהטובים ביותר שתמצאו במדריד.

הרובע האוסטרי 

הרחובות הצרים של Cuchilleros, Alta ו-Cavas Baja, הכיכרות המקסימות de la Cebada ו- de la Paja, שוכנים בלב מדריד מאז המאה ה-16. ברובע האוסטרי תמצאו את הכנסיות העתיקות והקטנות ביותר בעיר, סן ניקולאס דה לאס סרביטאס וסן פדרו אל וייחו שמהוות תזכורת לתקופה בה מדריד הייתה עיר צנועה שמנתה כ-10,000 תושבים. אם אתם מתעניינים בתרבות היהודית של המקום תוכלו ללכת לאזור Morería הקטנטן ששוכן בשוליו המערביים של הרובע וששימש בעבר כרובע היהודי.

את ארוחת הערב תוכלו לאכול בכל אחת מהמסעדות הקטנות והמצוינות שנמצאות ברובע האוסטרי. תוכלו למצוא מסעדות שמגישות טאפאס ספרדי משובח והסיכוי שתגיעו למקום שיגיש לכם אוכל לא מוצלח קטן עד לא קיים.

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

עיר הבירה שלנו נחשבת למוקד תיירות פופולרי לא רק בקרב תושבי ישראל אלא עבור תיירים…
5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

טג'יקיסטן היא מדינה קסומה ומסתורית ומתוך כך הטבע בה הפך פראי וחייתי, ועובדה זו ניכרת…
העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

דהב היא עיירה הנמצאת כשעתיים נסיעה דרומה מגבול טאבה. בעוד שברוב החופים הצפוניים לדהב התיירות…
מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

אם גם אתם מתכננים להגיע לארץ השמש העולה, הכנו בעבורכם צ'ק ליסט למתכננים טיול ליפן.…
Sitemap