חיפוש

המדריך השלם למוזיאון הלובר בפריז

בפעם הראשונה בחיים אתם רוצים לנסוע לפריז? רוצים להפוך את הטיול שלכם לחוויה הכי תרבותית שאפשר? אם כך, אין ספק שאתם חייבים לשריין גם זמן לביקור במוזיאון הלובר. המוזיאון הוא אחד מהידועים בעולם כך שאין ספק שאחרי שתבקרו בו תרגישו שהעולם שלכם עשיר פי כמה.

כמה זמן באמת צריך לעמוד בתור?

כאשר מדברים על ביקור במקום כמו מוזיאון הלובר, כי אפשר שלא להזכיר את התורים הארוכים. כל מי שכבר היה במקום יוכל לספר לכם שאומנם כאשר מתקרבים לבניין המיוחד זה נראה כאילו המקום גדול מאוד ומסודר, אך ככל שנכנסים פנימה מבינים את גודל הצרה. נדמה כאילו תיירים שונים שמגיעים מהעולם כולו לא לגמרי גילו שיש אינטרנט בימינו, ולכן, אם אתם רוצים לעקוף את התור הזה, כדאי שתרכשו כרטיסים אונליין. אומנם זה נכון שלא פעם רכישת כרטיסים באינטרנט יכולה להיות יקרה יותר, אך מצד שני, זו יכולה להיות דרך נפלאה שתחסוך לכם זמן רב של המתנה.

האם כדאי לקחת סיור מודרך במקום?

חשוב להבין שמוזיאון הלובר הוא לא עוד מוזיאון רגיל וקטן, שכן מדובר על מקום עם אינספור יצירות אומנם חשובות. אומנם זה נכון שלא תוכלו לראות את כל יצירות האומנות שיש במקום, אך מצד שני, בוודאי לא תרצו לפספס כמה יצירות חשובות, כמו לדוגמא, המונה ליזה של לאונרדו דה וינצ'י. לכן כדאי לדעת שיש אפשרות לקחת גם סיורים מודרכים במוזיאון עצמו וניתן גם לשכור מכשיר עם אוזניות שמספק הסברים תוך כדי ההליכה במוזיאון. שווה לקחת בחשבון את האפשרות הזאת שכן כך תוכלו לקבל הסברים תוך כדי תנועה, מה שאומר שלא רק תראו את יצירות האומנות החשובות, אלא גם תבינו מה אתם רואים. בנוסף לכל אלה, אנחנו גם מאוד ממליצים לכם לבדוק מראש את שעות הפתיחה של המקום, כי הדבר האחרון שתרצו זה להגיע ולגלות שהמוזיאון סגור ביום שבו הגעתם.

כמה זמן ייקח לכם לראות את המוזיאון?

אין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת, כי זה מאוד תלוי בכם. אומנם זה נכון שיש מוזיאונים מפוארים ומעניינים במיוחד באירופה, אך מי שלא חי ונושם את נושא האומנות עלול להיתקל בקושי. כמה ציורים אפשר לראות? ובין כמה פסלים אפשר לעבור? כדי שלא תצאו עייפים מידי מהסיור, רצוי לעבור מראש על הדברים ולהכין לכם תכנית ברורה. כך תוכלו להבטיח שאתם רואים את הדברים הכי מעניינים שיש, לא מפספסים שום דבר אך גם לא מעייפים את עצמכם יתר על המידה. זה נכון על אחת כמה וכמה אם אתם מגיעים עם ילדים, כי המטרה היא לגרום להם לאהוב מוזיאונים ואומנות ולא להשתעמם. אין ספק שהביקור הולך להיות מעניין במיוחד כי אי אפשר להיות בפריז ולא להיכנס למוזיאון הלובר האגדי.

עוד פרטים תמצאו בכתובת: https://www.metailimbaolam.com.

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו

הלגונה הכחולה בסיני – גן עדן עלי אדמות

סיני כולה מרגישה כמו סוג של גן עדן – הרים זהובים, מים כחולים והמון המון…
6 דברים לעשות בדובאי ב- 2020

6 דברים לעשות בדובאי ב- 2020

כולם רוצים לנסוע לדובאי, עכשיו שאנחנו יכולים. העיר הייחודית הזו כוללת המון אטרקציות, ואינספור דברים…
3 אטרקציות שוות בלאוס

3 אטרקציות שוות בלאוס

כל ישראלי יודע שאחרי הצבא רוב הישראלים נוסעים או לדרום אמריקה או למזרח אסיה. לכן,…

באילו יעדים ניתן לבקר ביורו 2020 ?

אליפות אירופה בכדורגל, או בשמע הנפוץ יותר – היורו, הוא אחד ממפעלי הכדורגל הגדולים ביותר…
Sitemap