חיפוש

האם יש הדרכות בעברית על פראג

אם אתם מחפשים יעד לחופשה באירופה עם עבר יהודי עשיר כדאי שתכירו את פראג. במהלך הדורות העיר פראג הייתה מרכז יהודי מרכזי וחשוב, כך שהיא הייתה קשורה בקשר בל ינותק עם התרבות וההיסטוריה היהודית.

ורק כדי לסבר את האוזן – בעיר פראג פעל המהר"ל שמככב באגדת הגולם מפראג, היא העיר שבה נמצא בית העלמין היהודי העתיק באירופה והיא הייתה ביתו של פרנץ קפקא – אחד הסופרים היהודים המקוריים. אומרים שאפילו איינשטיין קיבל את ההשראה לתורת היחסות בפראג.

ואם בטח אתם שואלים את עצמכם אם יש הדרכות בעברית בעיר – בטח תשמחו לדעת שהתשובה היא כן, כך שעומדות לרשותכם מספר אפשרויות לבחירה.

 

אוטובוס תיירים

למשל, אוטובוס תיירים בסגנון Hop on – hop off כולל הדרכה (מוקלטת) ב-10 שפות שונות כולל עברית. אוטובוס זה עוצר ב-19 תחנות שונות ברחבי פראג והכרטיס אליו תקף ל-24/48 שעות (תלוי באיזה כרטיס רכשתם). לאוטובוס זה 2 קווים שונים שנבדלים באמצעות 2 צבעים:

 

הקו האדום

קו זה פועל 7 ימים בשבוע בין השעות 09:15-16:15 וכולל 10 תחנות כולל טירת פראג, האי קאמפה, הבית הרוקד.

המסלול המלא של האוטובוס נמשך 90 דקות והוא מעגלי, כך שבסופו של דבר הוא חוזר לנקודת ההתחלה. בנוסף, לנוסעים בקו זה ניתנת האפשרות ליהנות מסיור מודרך אנושי, אך זה מצריך תשלום נוסף

הקו הכחול

קו זה דומה לקו האדום מבחינות רבות, (למשל העובדה שגם הוא פועל 7 ימים בשבוע באותן השעות כמו הקו האדום, שהוא מעגלי ושהוא כולל 10 תחנות), אבל מסלולו נמשך 50 דקות בלבד והוא מגיע למקומות אחרים ברחבי העיר. למשל: כיכר העיר העתיקה, בית הקברות היהודי ועוד.

 

חברות טיולים

כמו כן, יש חברות רבות שמציעות הדרכות בעברית ברחבי פראג, הן טיולים מאורגנים והן טיולים פרטיים. למשל, טיול מאורגן בן 5 שעות במצודת פראג כולל שיט בנהר הולטובה, טיול הכרות פרטי בפראג שנמשך שעתיים וטיול פרטי של שלוש שעות בעקבות הגולם מפראג.

הדרכות בעברית על פראג

להרגיש בבית

עם זאת, כדי להרגיש לגמרי בבית בפראג עליכם להזמין מלון במלון כשר בפראג. אמנם יש מלון כשר בפראג אבל הוא כולל 85 חדרים בלבד. המשמעות היא שברוב הזמן ובעיקר בחגי ישראל הוא מלא עד אפס מקום. מסתבר שיהודי כל העולם התאהבו בפראג ובצדק רב…

יש מספר פתרונות אפשריים לבעיה זו. למשל להזמין דירת אירוח ולאכול את הארוחות במלון הכשר או במסעדות כשרות, אבל יש פתרון נוסף שלא כולם מכירים – קושר בוקינג.

קושר בוקינג היא חברה שמספקת אוכל כשר לכל מקום שבו אתם נמצאים, כך שאתם נהנים מאוכל כשר ברמה של מסעדה בקלות. למעשה, עליכם רק להזמין דרך האינטרנט את מספר המנות הדרוש ולהתחיל ליהנות.

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

עיר הבירה שלנו נחשבת למוקד תיירות פופולרי לא רק בקרב תושבי ישראל אלא עבור תיירים…
5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

טג'יקיסטן היא מדינה קסומה ומסתורית ומתוך כך הטבע בה הפך פראי וחייתי, ועובדה זו ניכרת…
העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

דהב היא עיירה הנמצאת כשעתיים נסיעה דרומה מגבול טאבה. בעוד שברוב החופים הצפוניים לדהב התיירות…
מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

אם גם אתם מתכננים להגיע לארץ השמש העולה, הכנו בעבורכם צ'ק ליסט למתכננים טיול ליפן.…
Sitemap