חיפוש

6 דברים לעשות בדובאי ב- 2020

כולם רוצים לנסוע לדובאי, עכשיו שאנחנו יכולים.

העיר הייחודית הזו כוללת המון אטרקציות, ואינספור דברים לעשות, כך שקשה להספיק הכל.

נפרט כאן 6 דברים שווים במיוחד לעשות במהלך שהותכם בדובאי.

 

Al Seef

אל סיף הוא אזור שופע בהיסטוריה, עם כמות עצומה של תרבות אמיראית, ויש המון דברים לעשות בחלק זה של העיר. אל סיף נשען בכבדות על האלמנטים העכשוויים של החיים בדובאי, אך בשילוב עם טוויסט נוסטלגי. תוכלו לסעוד באחת המסעדות באזור, כמו Skafos, או לקפוץ ל- Bateaux Dubai לארוחת ערב ברמה מצוינת, לצד מימי הנחל של דובאי. יש הרבה דברים לעשות ליד קו המים, מסיור תיירותי ועד קניות.

הכניסה לאזור היא בחינם, וכל האטרקציות והמסעדות בו נפתחות מדי יום 10 בבוקר.

 

Aquaventure ו- Atlantis the Palm

באטלנטיס הדקל יש המון מסעדות מצוינות, מ- Nobu ועד Bread Street Kitchen של השף המפורסם, גורדון רמזי. תמצאו שם גם אקווריום ענק בשם The Lost Chambers (שאפשר אפילו לעשות בו יוגה). בקרו בפארק המים Aquaventure, שחו עם דולפינים או האכילו כמה דיונונים. אם את מרגישים אמיץ, תוכלו אפילו לנסות את מגלשת Leap of Faith שמעבירה אותך דרך מנהרת זכוכית מוקפת כרישים.

Aquaventure: המחירים משתנים בהתאם לגובה ולגיל. מתחת לגיל שנתיים הכניסה היא חינם. הפארק פתוח מדי יום בין השעות 10: 00-18: 00.

 

בורג' אל ערב

בורג' אל ערב ג'ומיירה הוא אחד הבניינים האייקונים ביותר במזרח התיכון, אם לא בעולם כולו. המבנה בצורת מפרש הוא יחיד במינו והמלון הוא שם נרדף ליוקרה. היכנסו לבר Skyview אם אתם מחפשים קוקטיילים מתוחכמים לצד נוף מהמם, או בקרו במסעדה ובטרקלין Scape כדי לשבת בטרסה החיצונית המדהימה.

 

בורג' חליפה

בורג' חליפה הוא הבניין הגבוה בעולם עם 160 קומות. הבניין נפתח בינואר 2010 לאחר שש שנות בנייה, והוא ככל הנראה ציון הדרך המפורסם ביותר של דובאי, ומחזיק בשפע של שיאי עולם.

 

נחל דובאי

סעו לעיר העתיקה ולמדו על העבר המפואר של דובאי בשיט מפרש על פני נחל דובאי. סירת Abras חוצה את המים כל דקה בערך, ותעלה לך מעט כסף. זוהי דרך קצרה לצד השני, אבל זו הזדמנות טובה ביותר לחקור את דובאי העתיקה, שתראה לך את הסיפור האמיתי של העיר.

 

Dubai Frame

נקודת תצפית מגניבה זו מאפשרת למבקרים לראות את העבר, ההווה והעתיד של העיר בסיור של שעה עם נופים ייחודיים של דובאי הישנה והחדשה מגשר זכוכית בגובה 150 מטר. ידועה גם בשם Berwaz Dubai, דובאי פריים כוללת שני מגדלים בגודל 150 מטר המחוברים על ידי הגשר באורך של 93 מטרים.

כמובן שיש עוד מקומות רבים שניתן לבקר בהם – דובאי למטיילים.

 

טיילת

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו

הלגונה הכחולה בסיני – גן עדן עלי אדמות

סיני כולה מרגישה כמו סוג של גן עדן – הרים זהובים, מים כחולים והמון המון…
6 דברים לעשות בדובאי ב- 2020

6 דברים לעשות בדובאי ב- 2020

כולם רוצים לנסוע לדובאי, עכשיו שאנחנו יכולים. העיר הייחודית הזו כוללת המון אטרקציות, ואינספור דברים…
3 אטרקציות שוות בלאוס

3 אטרקציות שוות בלאוס

כל ישראלי יודע שאחרי הצבא רוב הישראלים נוסעים או לדרום אמריקה או למזרח אסיה. לכן,…

באילו יעדים ניתן לבקר ביורו 2020 ?

אליפות אירופה בכדורגל, או בשמע הנפוץ יותר – היורו, הוא אחד ממפעלי הכדורגל הגדולים ביותר…
Sitemap