חיפוש

בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בפראג

פראג היא אחת הערים המתויירות ביותר בצ'כיה ויש לכך סיבות ברורות מאוד. מדובר באחת הערים היפות, המעוצבות והמזמינות ביותר בצ'כיה בפרט ובאירופה בכלל, והיא משלבת בתוכה סגנונות בילוי שמתאימים לכל סוג תייר שהוא. אם בא לכם לעשות הפסקה מהשגרה ולקפוץ לפראג אבל להמשיך לעבוד במקביל, המאמר הזה בדיוק בשבילכם. הנה כמה בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בפראג.

 

מי יכול להרשות לעצמו לעבוד מחו"ל?

אנשים רבים עובדים מהבית ולא מחוייבים למסגרת המשרדית של 8:00-18:00. דבר זה מאפשר להם להמשיך לעבוד גם כשהם נמצאים במדינות אחרות בעולם. מי הם האנשים האלו? ובכן, אנשים שעובדים בעבודות כמו כתיבת תוכן או קידום אתרים בגוגל, תסריטאים ועוד.

זה לא אומר שהם עובדים פחות טוב, זה פשוט אומר שהם יכולים להחליף את הנופים והאווירה היום יומית שלהם באווירה קצת אחרת. אתם מהאנשים האלו? מעולה! בסוף המאמר תכירו כמה בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בפראג.

 

Rainbows End Cafe

הפותח את רשימת בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בפראג הוא כמובן בית הקפה Rainbows End Cafe. המקום הפופולארי מציע רחבת ישיבה ענקית חיצונית המוקפת בעציצים וצמחיה ירוקה, ואין מי שלא יתחבר לאווירה הקסומה שהמקום משרה. בנוסף, בית הקפה משלב גלריית אמנות שאפשר לבקר בה ולקבל השראה בין משימה למשימה, ומי שירצה לשלב בעבודה שלו גם טוסט, סלט או קינוח טעים – מוזמן בהחלט לעשות זאת.

 

בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בפראג

Designum Café הוא חלק בלתי נפרד מרשימה של בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בפראג. בית הקפה מעוצב בצבעים של ורוד ושל עץ, ומציע קפה מעולה וקינוחים מכל הסוגים שרק אפשר לדמיין. המקום מעוצב עם תאורה חמה שמקנה אווירה ביתית ונעימה, ואם הגעתם לכאן לעבוד עם הלפטופ תוכלו לבחור בין הספסלים המוארכים במקום לבין כסאות ישיבה. ואם כבר הגעתם לכאן, אל תוותרו על קוראסון או בראוניז, כי גם למי שעובד מגיע להנות!

 

VENUE – קפה או יין?

VENUE הוא מהמקומות שיכולים להתאים לכל אחד מכם. בין אם באתם להתרכז עם הלפטופ ותצטרכו קפה מעורר, ובין אם הגעתם ליום עבודה יחסית שקט ומאפשר לצד כוס יין משמחת, ב-VENUE אתם תמצאו את עצמכם נהדר.

כאן תוכלו לבחור בין ישיבה בכסאות נמוכים או כסאות גבוהים על דלפק המשקיף על הרחוב, ותוכלו לשבת עם הלפטופ שלכם שעות ארוכות. ואיך אפשר בלי משהו קטן לאכול? המקום מציע וופל בלגי מושחת (מתוק או מלוח), כריכים ארוזים וטעימים המוכנים במקום וגם קערות פאוור בול למי מאיתנו ששומר על הגזרה.

אז אם אתם מתלבטים איפה לשבור את שגרת העבודה שלכם, פראג הוא לגמרי המקום בשבילכם. תהנו!

מדרחוב

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

עיר הבירה שלנו נחשבת למוקד תיירות פופולרי לא רק בקרב תושבי ישראל אלא עבור תיירים…
5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

טג'יקיסטן היא מדינה קסומה ומסתורית ומתוך כך הטבע בה הפך פראי וחייתי, ועובדה זו ניכרת…
העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

דהב היא עיירה הנמצאת כשעתיים נסיעה דרומה מגבול טאבה. בעוד שברוב החופים הצפוניים לדהב התיירות…
מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

אם גם אתם מתכננים להגיע לארץ השמש העולה, הכנו בעבורכם צ'ק ליסט למתכננים טיול ליפן.…
Sitemap