חיפוש

באילו יעדים ניתן לבקר ביורו 2020 ?

אליפות אירופה בכדורגל, או בשמע הנפוץ יותר – היורו, הוא אחד ממפעלי הכדורגל הגדולים ביותר בעולם. האליפות נערכה לראשונה בשנת 1960 וכללה 17 נבחרות שהתמודדו בשלב המוקדמות ומתוכן עלו לשלבי הגמר רק 4 מדינות שונות בצרפת אשר אירחה את שלבי הגמר. עם השנים השתנתה מתכונת הטורניר ושלב המוקדמות מכיל מעל 50 קבוצות מרחבי אירופה ושלבי הגמר מכילים 16 קבוצות שהעפילו משלב המוקדמות.

השנה, לעומת שנים קודמות, מתכנסות 24 קבוצות שונות מ-24 מדינות אירופאיות לטורניר היורו שחוגג השנה 60 להיווסדו. בעקבות חגיגות ה-60, הוחלט להוסיף 8 קבוצות לטורניר שיהפוך להיות הגדול ביותר שהיה אי פעם מאז שנוצר. אין ספק שזה הוא שיא אדיר לכל הדעות, יותר קבוצות, יותר התרגשות והמתח בשיאו. אך השינוי הגדול ביותר השנה, הוא לא רק תוספת הקבוצות לטורניר, הוא גם ההחלטה החד פעמית להכריז על 12 ערים שונות שיארחו את משחקי היורו 2020 במקום מדינה אחת כבכול שנה.

 

באילו יעדים ניתן לבקר ביורו 2020 ?

כמו שכבר צוין, השנה לכבוד חגיגות ה-60 לאליפות אירופה הראשונה אשר התקיימה בצרפת, החליט ארגון אופ"א המנהל את הטורניר, לקיים את המשחקים ב-12 מדינות שונות. שלב הבתים ושלבי הגמר השונים יפוזרו בין 12 המדינות המארחות.

חלוקת השלבים בין המדינות מתבצעת כדלהלן: אצטדיון וומבלי המפורסם – לונדון, אנגליה יארח את שלבי חצאי הגמר והגמר ויהיה יעד מרכזי עבור אוהדי הכדורגל מכל רחבי העולם. רומא שבאיטליה, באקו שבאזרבייג'ן, מינכן שבגרמניה, סנט פטרסבורג שברוסיה יארחו השנה את שלבי הבתים וגם את שלב רבע הגמר.

בנוסף, דבלין – באירלנד, קופנהגן – בדנמרק, אמסטרדם – בהולנד, בודפשט – הונגריה, בילבאו – ספרד ובוקרשט – רומניה יערכו גם הם את משחקי שלב הבתים אך יארחו גם את שלבי שמינית הגמר.

בעקבות הכמות הגדולה של מדינות המארחות, לא תהיה אף מדינה מארחת שתעפיל ישירות לשלבי הגמר כפי שנהוג כמדי שנה. משמע, מדינה שתארח את משחקי הגמר לאו דווקא תיקח חלק בשלב זה.

 

 

מה כולל חבילת נופש המשולבת עם חבילת ספורט?

חבילות ליורו 2020 מאפשרות לכם לקחת חלק בכל משחקי היורו בכל אחת מהמדינות המארחות. החבילות כוללות כרטיסי טיסה בחברת תעופה מהמובילות בארץ, הסעה הלוך חזור לשדה התעופה, אירוח במלון מפנק וכרטיס כניסה לאחד מ-51 משחקי היורו שיתקיימו החל מה-12 ביוני, 2020.

מחירי החבילות ליורו 2020 משתנות בהתאם למדינה המארחת, מועדי הטיסה  (שנקבעים על ידי חברת התעופה), המושבים שלכם באצטדיון ובהתאם ניתן לשדרג את המלון בו תשהו ואת המושבים שלכם במשחקים לפי בחירתכם.

ההתרגשות עולה והמתח אוטוטו בשיאו, למעלה מחצי מיליון אוהדים מושבעים הולכים לצבוע את אירופה בדגלי הקבוצה האהובה עליהם, אין אחד שלא רוצה להיות חלק מההיסטוריה שמתרחשת פעם ב-60 שנה.

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו

הלגונה הכחולה בסיני – גן עדן עלי אדמות

סיני כולה מרגישה כמו סוג של גן עדן – הרים זהובים, מים כחולים והמון המון…
6 דברים לעשות בדובאי ב- 2020

6 דברים לעשות בדובאי ב- 2020

כולם רוצים לנסוע לדובאי, עכשיו שאנחנו יכולים. העיר הייחודית הזו כוללת המון אטרקציות, ואינספור דברים…
3 אטרקציות שוות בלאוס

3 אטרקציות שוות בלאוס

כל ישראלי יודע שאחרי הצבא רוב הישראלים נוסעים או לדרום אמריקה או למזרח אסיה. לכן,…

באילו יעדים ניתן לבקר ביורו 2020 ?

אליפות אירופה בכדורגל, או בשמע הנפוץ יותר – היורו, הוא אחד ממפעלי הכדורגל הגדולים ביותר…
Sitemap