חיפוש

5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

טג'יקיסטן היא מדינה קסומה ומסתורית ומתוך כך הטבע בה הפך פראי וחייתי, ועובדה זו ניכרת בעיקר בהרים האדומים שמשנים את צבעם עם הזמן.  טיול במדינת טג'יקיסטן מאפשר לך לחוות פסגות הרים מדהימות ביופיין ועוצמתן שעלול להשאיר אותך פעור פה וללא מילים להסביר את החוויה שחווית שם אפילו לאחר שתחזור ארצה ותרצה לשתף חברים.

 

מהי טג'יקיסטן

אז טג'קיסטן היא מדינה ההררית שנמצאת במרכז אסיה, בין אפגניסטן, אוזבקיסטן, קירגיסטן וסין. למעשה היא ממוקמת בקצה הצפוני והפחות מוכר של רכס הרי ההימלאיה, ומציעה לתיירים ומטיילים סקרנים עמקים גבוהים שופעי מים, מדרונות תלולים ביתם של עדרי חיות רבים ונוף של רכסי ערים מחודדים מכוסים שלג לבן וזך. החיבור שבין האדם לטבע מורגש שם במלוא העוצמה – שאלו כל אדם שחזר מטיול בטג'קיסטן!

היעד הזה נחשב לבתולי ולא מוכר, ומשלב בתוכו הרפתקאה שכוללת בתוכה יופי עוצר נשימה, מרחבים עצומים וטבע במלוא עוצמתו. טיול ג'יפים בטג'קיסטן מאפשר לך לנצל את הימים שלך שם עד תום, לרכוש יותר חוויות ולהספיק לראות ולטעום יותר ממה שהיא יכולה להציע לנו כמטיילים. באו לחוות את טג'יקיסטן עם מאסטר טריפ.

 

יתרונות של השימוש בג'יפ בטיול בטג'יקיסטן

טיול ג'יפים בטג'קיסטן יספק לנו מענה להמון מהצרכים שיש לנו כשאנחנו מגיעים למקום שיש לו שפע של הצעות להציע לנו, ולא הרבה זמן. בעזרת הג'יפים ניתן להגיע לכפרים נידחים בהם גרים המקומיים שישמחו לחשוף אותנו לתרבות שהם משמרים בקנאיות רבה.

כמו למשל מאפייני התרבות הייחודיים שלהם, המוסיקה שהם יוצרים, הלבוש והשפה שלא ניתן לראות כל יום. ומה שבאמת מיוחד הוא שיש הבדלי שפה אפילו בין השבטים מהעמקים הסמוכים. על פערי המרחק ניתן לגשר ביתר קלות באמצעות השימוש בג'יפ בטג'יקיסטן.

 

יחס המקומיים

המקומיים ידידותיים מאוד לתיירים ולמטיילים, וחלקם אפילו מתפרנס מאירוח בכפר. באחד מהסיורים שאנחנו מציעים לכם יהיה ניתן להיפגש עם מקומיים לתה חם וחשיפה לאורך חייהם הבלתי רגיל. אחד הדברים הבאמת מרגשים שטיול כזה מציע הוא ליישר מבט לדלות החומרית בה הם חיים ועם זאת לאושר המובהק שקיים שם. בטיול אנחנו מקבלים פרופורציות אחרות למילים כמו אושר, עושר ומותרות.

 

אתרי טבע

בעזרת רכבי השטח המרווחים, הבטיחותיים והמקצועיים שלנו נוכל לחוות ולחוש את הטבע. נגיע אל כפרים שאין אליהם דרך גישה רגלית, ונחשף אל הנוף המרהיב בצבעי הירוק חום ולבן שיש לטג'יקיסטן להציע לנו. זהו יעד בתולי, והוא פנינת טבע שנשמרה באופן אותנטי. לכל מקום שאליו מבטכם יקח אתכם תוכלו להנות מהרים גדולים ונשגבים, נהרות זורמים ומתפתלים, נשים עובדות אדמה ונהיה מוקפים בטבע ובשלווה אין סופית.

הטיול כולל גם את הרי "פמיר" ששמם ניתן להם מכיוון שהם נחשבים ל"גג העולם" של הטבע העולמי. אנחנו מתרגשים ללוות ולחשוף אתכם לפנינה שנקראת טג'קיסטן. מסע שלא תשכחו.

 

טבע מרהיב

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

5 דברים שחשוב לתכנן לפני הטיול לירושלים

עיר הבירה שלנו נחשבת למוקד תיירות פופולרי לא רק בקרב תושבי ישראל אלא עבור תיירים…
5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

5 אתרי חובה שאסור לפספס בטג'קיסטן

טג'יקיסטן היא מדינה קסומה ומסתורית ומתוך כך הטבע בה הפך פראי וחייתי, ועובדה זו ניכרת…
העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

העיר שלא חשבתם שתמצאו בסיני

דהב היא עיירה הנמצאת כשעתיים נסיעה דרומה מגבול טאבה. בעוד שברוב החופים הצפוניים לדהב התיירות…
מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

מה כדאי לקחת לטיול מאורגן ליפן

אם גם אתם מתכננים להגיע לארץ השמש העולה, הכנו בעבורכם צ'ק ליסט למתכננים טיול ליפן.…
Sitemap