חיפוש

אקזוטי, אבל לא פאנטה

היום, לא נעסוק ביעדים מוכרים, כמות המידע עליהם היא מרשימה ולרוב גם מספקת. הפעם, אנחנו רוצים לצאת לטיול אקזוטי, לא, אנחנו לא מתכוונים להודו ונפאל.

בין אם תרצו לנסוע לקוריאה הדרומית, מקסיקו, או איחוד האמירויות, אנחנו נספר לכם איך, מתי וכמה כסף יעלה לכם יום אחד בכל אחד מהיעדים הללו.

אז אל תשכחו את הכובע (המקסיקני), את השיחון עברית קוריאנית שלכם (כי הסיכוי להרבה דוברי אנגלית הוא אפסי) וכמה אלפי שקלים מחשבון הבנק שלכם (בשביל לקנות מטלי זהב כמזכרת מדובאי למשפחה).

 

סומבררו, קסדייה ומרגריטה קפואה

איך טסים?

טיסת קונקשן, אין ברירה אחרת. תוכלו לעשות את הקונקשן בארצות הברית או לבחור דווקא מדינה אירופאית, דוגמת טיסת קונקשן עם עצירה ברומא. בלי קשר למה תבחרו, קחו בחשבון שמדובר בטיסה ארוכה, שבחישוב הכי קצר תיקח לפחות יממה שלמה או אפילו יותר. אם בחרתם את האופציה של טיסת קונקשן באירופה, אולי כדאי לשקול עצירה של יותר מכמה שעות באותה המדינה.

 

עלות הטיסה

לא כדאי לצפות לזיל הזול. תחשבו טיסה לארצות הברית ותוסיפו לזה עוד כמה מאות דולרים. את החסכון, תוכלו להתחיל לעשות דווקא כאשר תגיעו ליעד.

 

מה נמצא ביעד?

המון בטן גב, המון אוכל טעים וזול. מה חשוב לדעת פה על האוכל? שמקסיקני אוהבים חריף והחריף אוהב אותם חזרה. בנוסף, תוכלו לשוט על יאכטה, על קטמרן, על אופנוע ים. זהו גם גן עדן לאוהבי צלילה שבינינו. על הדרך, תוכלו גם לגעת מעט בהיסטוריה שבטית, שהייתה קיימת באזור לפני אלפי שנים. תוכלו להישאר בעיר אחת דוגמת מקסיקו סיטי או לבקר בכמה ערים בטיול אחד (אנחנו לגמרי ממליצים על האופציה השנייה, מקסיקו סיטי מלהיבה פחות, מהרבה מקומות לא מרכזיים)

 

בשורה תחתונה – כמה זה עולה לנו?

למעט עלות הכרטיס, שהיא לא נמוכה, תגלו שהנופש הוא זול. שבוע מחיה בארץ יעלה יותר. טוב, אבל גם נבחרנו זה עתה למדינה עם העיר היקרה בעולם, אז זה לא מפתיע. בתי מלון לא יקרים, האוכל זול בצורה מצחיקה (כולל מנות בשריות שיעלו פחות משווארמה בלאפה) והאטרקציות יעלו פחות מכניסה למוזיאון בארץ.

 

קוניצ'יווה זה לא בקוריאנית

יפן כבר ביקרנו, סין לא נבקר גם אם ישלמו לנו כסף, כנקמה על מה שהם גרמו לאנושות לעבור. דרום קוריאה מחכה לנו.

 

איך טסים?

התשובה היא קונשקן. קונקשן אפשרי דרך מדינה אירופאית או דרך אבו דאבי. כמובן שגם במקרה הזה, מדובר בטיסה ארוכה יחסית, אבל היא שווה את זה.

 

עלות הטיסה

לא מדובר היעד זול מבחינת עלות כרטיס טיסה, שכן מדובר ביעד מרוחק, שההגעה אליו היא מעט מורכבת ואין לואוקוסטים שטסים לשם.

 

מה נמצא ביעד?

אולי בראש שלנו, קוריאה היא לא המדינה הראשונה שבה נרצה לבקר, אבל תסמכו עלינו, מדובר במקום מרשים. היסטוריה עתיקה לצד התפתחות טכנולוגיה, טבע מרהיב וכוכבי פופ שמפורסמים בכל העולם.

על החוויה הקולינרית יש הרבה מה להגיד– בין אם אתם מוכנים לטעום דיונונים חיים לבין אם אתם בקטע של בשר פשוט וטוב, תגלו תרבות אוכל הכוללת עמדות לצליית בשר באמצע השולחן, כך שכל אורח יכין לעצמו את הבשר במידה העשייה הרצויה.

 

בשורה תחתונה – כמה זה עולה לנו?

לא מדובר במקום זול. ארוחה זוגית במסעדה טובה תעלה בסביבות ה70 דולר. אבל לא חסר גם אוכל רחוב ואם אתם אוהבי מטוגנים, זאת יכולה להיות אחלה חוויה.

 

את מטילי הזהב ארזתם לבד?

איך טסים?

טיסה ישירה.

 

עלות הטיסה

הפתעה נעימה, תגלו שטיסה לדובאי תעלה לכם פחות מאשר טיסה לאירופה. את הכסף תבזבזו כבר ביעד.

 

מה נמצא ביעד?

בתי מלון יוקרתיים, חוף ים, קניונים, חנויות יוקרה, רכבי יוקרה ושאר הדברים שניתן להצמיד להם המונח יוקרה בסוף. עיר ששוכנת בלב מדבר ומנצנצת מרוב אושר, עושר וזהב, שנמצאים פה בכל מקום.

 

בשורה תחתונה – כמה זה עולה לנו?

כאמור, למעט הכרטיס טיסה, שזול במפתיע, מילה חסכון לא תוכל להתלוות אליכם לטיול לאיחוד האמירויות. האם כל היוקרה הזאת תעצור אותכם מלבקר במקום שיכולנו לראות פעם רק על מסך הטלוויזיה? סביר להניח שלא. וגם אין סיבה לכך.

בניינים

 

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
ללכוד את הקסם: המדריך האולטימטיבי לתיירות וצילום מגנטים

ללכוד את הקסם: המדריך האולטימטיבי לתיירות וצילום מגנטים

בעידן של סיפוקים מיידיים ומזכרות מותאמות אישית, הרעיון של צילום מגנטים באירועים צץ כדרך ייחודית…
מבקרים בארץ? הנה המתנות שכולם מחכים להן בחו"ל

מבקרים בארץ? הנה המתנות שכולם מחכים להן בחו"ל

אם אתם מתכננים לבקר בארץ, כדאי שתדעו שעליכם לערוך רשימה מראש ולציין בה את המתנות…
משוחרר? הנה כמה יעדים שווים לטיול אחרי צבא

משוחרר? הנה כמה יעדים שווים לטיול אחרי צבא

אם אתם קרובים לשחרור או כבר משוחררים טריים, והמושג ׳טיול אחרי צבא׳ קורץ לכם, כדאי…
האם מגיע פטור ממס הכנסה לאמהות חד הוריות?

האם מגיע פטור ממס הכנסה לאמהות חד הוריות?

הורות יחידנית היא אתגר לא פשוט הטומן בחובו קשיים חינוכיים, נפשיים וכלכליים. עבור אמהות חד…
Sitemap