חיפוש

אטרקצית ימיות באילת שחייבים להכיר

אילת היא עיר הנופש של ישראל, השמש התמידית הטמפרטורות הלוהטות והים הרגוע מושכים את הישראלים אליה כבר שנים ארוכות. באילת תוכלו להנות ממגון רחב של אטרקציות ופעילויות, הפעם בחרנו להתמקד בנושא אחד, אטרקציות ימיות באילת שחייבים להכיר.

ספורט ימי

אחד מהדברים המהנים ביותר בחופשה בכלל ובחופשה באילת בפרט הוא ספורט ימי, חווית הנסיעה באופנוע ים או חווית הקפיצה מבננה דוהרת הן מהחוויות שמגדירות את החופשה האילתית המושלמת. יש מגוון רחב של פעילויות ספורט ימי באילת עליהם נפרט.

אבוב שכיבה

אל סירת מנוע מהירה מחובר אבוב בו יכולים להחזיק עד שישה אנשים, סירת המנוע מסיעה את האבוב במהירות אדירה ומי שמחזיק באבוב צריך לעשות הכל כדי לא ליפול (בדרך כלל לא תצליחו להחזיק), מדובר באטרקציה שלוקחת לרוב 15 דקות ועולה כ-50 ש"ח.

אופנוע ים

נסיעה באופנוע ים היא אחת החוויות הכיפיות ביותר, באילת ובישראל בכלל צריך רשיון כדי לנסוע עליו ולכן יצטרך להתלוות אליכם מדריך. עלות הנסיעה היא כ-130 ש"ח לאדם ומשך הסיבוב נטו הוא כ-10 דקות.

בננה

בדומה לאבוב גם כאן מחברים לסירת המנוע מצוף בצורת בננה, בבננה המטרה היא להישאר ישובים, זאת חוויה מהנה ושווה שאורכת לרוב כ-15 דקות ועלותה סביב ה-50 ש"ח לאדם.

קרייזי שארק 

אבובי ישיבה שמתאימים יותר למשפחות, הסיכוי לנפילה נמוך יחסית אבל הכיף של הילדים מובטח. הסירה מסיעה את האבוב במהירות גבוהה במיוחד ומספקת לילדים חווית אקסטרים מהנה במיוחד. אורך הסיבוב הוא כרבע שעה והעלות לאדם היא כ-70 ש"ח.

מצנח ים 

התכוננו לעוף באוויר מעל מפרץ אילת, מצנח שמחובר לסירת מנוע מהירה עולה לאוויר כשאתם עליו. תוכלו להנות מנוף מדהים ומהסביבה של אילת. אורך הסיבוב הוא כ-10 דקות ועלות 150 ש"ח.

אטרקצית ימיות באילת

צלילה

ברחבי אילת יש מספר מועדוני צלילה, אם אתם מעוניינים להנות מחווית צלילה מהנה בה תוכלו לראות את שוניות האלמוגים של מפרץ אילת תוכלו לבחור מכמה אפשרויות:

צלילה מודרכת

אם אתם צוללנים מוסמכים תוכלו לקחת מדריך ולגלות את הסביבה הימית, ניתן להצטרף לקבוצה של עד ארבעה אנשים ואף לעשות סיור לילי מרתק. העלות לסיור היא 180 ש"ח ביום ו-250 ש"ח בלילה.

צלילת היכרות

צלילת היכרות מיועדת למי שלא עשה רשיון צלילה, במהלך הצלילה תלמדו להכיר את מכשירי הצלילה ותוכלו להנות מהאלמוגים ומעולם החי של ים סוף. הצלילה מיועדת לבני תשע ומעלה היא אורכת כחצי ועלותה 240 ש"ח.

קורס צלילה כוכב 1 ו-2

אם אתם מעוניינים להיכנס לעולם הצלילה לעומק תוכלו לקחת באילת קורס צלילה, עם סיום הקורס תהיו רשאים לצלול ללא הדרכה בכל מקום בעולם. קורס צלילה עולה כ-1300 ש"ח ומציע לצוללים הנאה מובטחת לכל אורכו.

המצפה התת ימי

במצפה התת ימי תוכלו לראות את שוניות האלמוגים המרהיבות של העיר אילת, תוכלו להיחשף לעושר הביולוגי הימי שמסביב ואף לצפות בהאכלת הדגים שנמצאים במצפה. במקום גם מתחם אמזונס שמציג חיות שמגיעות מאזור ג'ונגל האמזונס כמו צבים, נחשים, חרקים ועוד. במתחם יש מגוון רחב של כרישים ותוכלו לצפות בסרט עליהם שמבטיח חוויה רב חושית. מחירי הכרטיסים למצפה התת ימי נעים בין 75 ל-100 שקלים אולם יש מבצעים רבים אצל חברות האשראי ובמועדוני לקוחות אחרים בהם תוכלו למצוא עסקאות משתלמות יותר.

כמות האטרקציות הימיות באילת גבוהה, יש לכם מגוון ענק של אפשרויות מהם רק צריך לבחור. אל תעזבו את אילת מבלי שחוויתם לפחות אטרקציה ימית אחת.

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
7 ימי הולדת מעניינים במיוחד שיקסימו אתכם

7 ימי הולדת מעניינים במיוחד שיקסימו אתכם

היום יותר מתמיד, אחרי חודשים של אי ודאות ולקראת החזרה ללימודים, אנו מתקרבים לתחילתה של…
5 מקומות ששווה לבקר בהם באילת

5 מקומות ששווה לבקר בהם באילת

מתכננים חופשה באילת בקרוב? רוצים לתכנן מראש את המסלול שלכם בעיר לפני שתנחתו במלון? זו…
טיול בטבע - איך תיקחו גריל גז & טיפים לקמפינג

טיול בטבע - איך תיקחו גריל גז & טיפים לקמפינג

בין אם אתם יוצאים לטיול קמפינג קצר או ארוך יותר, חשוב לקחת בחשבון את ענייני…
חופשה מרגיעה ומושלמת - ההמלצות שלנו לטיול בצפון

חופשה מרגיעה ומושלמת - ההמלצות שלנו לטיול בצפון

אין אדם אשר לא צריך לצאת לחופש מעת לעת. חופש הוא דבר הכרחי במציאות החיים…
Sitemap