חיפוש

אביב הגיע, פסח בא: חמש אטרקציות לחופשת הפסח

חג הפסח מתאפיין במזג אויר מושלם של אביב באויר, פריחה יפיפייה וחופש ארוך מן הלימודים. זהו הזמן המושלם לצאת ולטייל. באתר קרמל תוכלו למצוא שפע של פעילויות בחיק הטבע, באתרי מורשת, בפעילויות אקסטרים, משחקיות ומתחמי בילוי לכל המשפחה, לחברים, לזוגות הרומנטיים ולגיבוש עובדים.

 

אביב בישראל

האביב בישראל מאופיין במזג אויר נוח במיוחד, בפריחה מדהימה ובנופים ירוקים. זהו הזמן האידיאלי לצאת ולתור את הארץ, במיוחד לנוכח העובדה שרוב מוסדות הלימוד יוצאים לחופשה בחג הפסח. באתר קרמל תוכלו למצוא שפע של רעיונות והמלצות לפעילויות לכל מטרה וגם אטרקציות לפסח.

 

אתר קרמל

אתר קרמל הוקם במטרה להוות פלטפורמה למפעילי אטרקציות, אתרי מורשת, פינות חי, גני שעשועים ועוד. האתר מציע שפע של רעיונות והמלצות לטיולים, מקומות בילוי, אקסטרים וגיבוש בכל הארץ, בכל עונה ומזג אויר, ולכל גיל. עם אתר קרמל לא יהיו לכם ימי חופש משעממים יותר. האתר מכיל גם הסבר על כל פעילות, מחירים, זמני פעילות, דרכי הגעה ועוד.

 

חמש אטרקציות לחופשת הפסח

בחרנו מתוך האתר של קרמל חמש אטרקציות מובילות שמומלץ לעשות בתקופת האביב עם כל המשפחה, עם חברים, עם בת הזוג או כיום גיבוש:

 

טיול ג'יפים איתמר

חוויה אמיתית בגליל ובגולן. טיולי ג'יפים לכל המשפחה בליווי מדריך בשבילים היפים ביותר סביב העיר צפת, סביב הכינרת, בגליל ובגולן. מתאים לכל המשפחה ובמיוחד לשוחרי טבע.

 

ראפטינג נהר הירדן

מתאים במיוחד לכל חובבי האקסטרים שכבר עשו וראו הכל, שייט במורד הירדן בסירות ראפטינג להנאה מושלמת. מתאים במיוחד לכל מי שנמאס לכם לשמוע אותו אומר 'משעמם לי' בכל פעם שאתם יוצאים לטיול.

 

סימבה טיולי סנפלינג

סימבה טיולי סנפלינג מציעה לכם להכיר את ארץ ישראל מזוית אחרת לגמרי. החברה מציעה טיולי סנפלינג במים, במסלולים ייחודיים ובאתרים מדהימים. מתאים במיוחד למי שרוצה להתנסות בסנפלינג וטיולים אתגריים.

 

מוזיאון חצר היישוב הישן

בלב העיר העתיקה בירושליים נמצא מוזיאון מיוחד במינו המגולל את סיפור ההתיישבות בירושלים לפני שנים רבות, אורח חייהם מן המאה התשע עשרה ועד תקופת המנדט. מתאים במיוחד לכל מי שהיסטוריה של ארץ ישראל יקרה לו.

 

פארק יטבתה

פארק יטבתה מספק לכם הצצה אל סיפור הקמת מחלבת יטבתה וכיצד הפכה לאחת המחלבות המצליחות בארץ. הפעילות מתאימה בעיקר לילדים אשר יכולים להתנסות במשחקי חליבה.

 

לסיכום

אתר קרמל מציע לכם עשרות רבות של פעילויות בחיק הטבע, באתרי מורשת, אטרקציות ואקסטרים בכל הארץ ולכל גיל. באתר תוכלו למצוא רעיונות והמלצות לשפע של פעילויות לבילוי עם המשפחה, עם הילדים, עם חברים, לזוג הרומנטי או לימי גיבוש. באתר תוכלו למצוא מחירים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד לבילוי מושלם בחופשת הפסח.

רכב שטח

 

תוכן עניינים

מעוניינים ליצור
איתנו קשר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
כתבות נוספות שאולי תאהבו
אביב הגיע, פסח בא: חמש אטרקציות לחופשת הפסח

אביב הגיע, פסח בא: חמש אטרקציות לחופשת הפסח

חג הפסח מתאפיין במזג אויר מושלם של אביב באויר, פריחה יפיפייה וחופש ארוך מן הלימודים.…
אטרקציות ששווה להכיר ביפו

אטרקציות ששווה להכיר ביפו

יפו היא פנינה של ממש במרכז הארץ: עיר עתיקה ויפהפייה, עם הסמטאות הציוריות שלה ורצועת…
6 אטרקציות ליום כיף בתל אביב

6 אטרקציות ליום כיף בתל אביב

רוצים לעשות יום כיף בלי לנסוע יותר מידי אבל לא יודעים לאן ללכת? ריכזנו עבורכם…
Sitemap